Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:35:19 GMT

دلیل نگاه مسی به آسمان پس از گلزنی چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۱۱۸

دلیل نگاه مسی به آسمان پس از گلزنی چیست؟

مهاجم آرژانتینی با وجود این که خوشحالی‌های پس از گل متفاوتی دارد اما همیشه زمان بازگشت به میانه میدان به آسمان نگاه می‌کند.

به گزارش ایسنا و با نقل از بی ساکر، خوشحالی‌های پس از گل لیونل مسی متفاوت است. یکی از خاص‌ترین آن‌ها نمایش پیراهنش در سانتیاگو برنابئو بود که به یک نماد در جهان فوتبال تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال همیشه هنگام بازگشت به میانه میدان یک حرکت را تکرار می‌کند. مهاجم بارسلونا به آسمان نگاه می‌کند و انگشتانش به آسمان اشاره دارند. پشت این داستان مادربزرگ مادری مهاجم آرژانتینی قرار دارد که سلیا نام داشت. مسی در ۱۰ سالگی مادربزرگش را از دست داد که اتفاق تلخ و دردناکی برایش محسوب می‌شد.

مادربزرگش اولین کسی بود که او را به یک زمین فوتبال برد. در آن زمان لئو تنها چهار سال داشت. مسی درباره آن روز می‌گوید: مادربزرگم به آن‌ها گفت به مسی بازی بدهید اما آن ها گفتند نه، خیلی کوچک است. مادربزرگم دوباره از آن‌ها درخواست کرد و گفت که او می‌تواند نتیجه را به نفع تیم کند. آن‌ها شروع به بحث می‌کنند. چند جمله رد و بدل می‌شود و در نهایت من را به میدان می‌فرستند و در آن بازی دو گل به ثمر می‌رسانم.

مادربزرگش کسی بود که ستاره آرژانتینی را با زمین فوتبال  گراندولی آشنا کرد. او توانست سالوادور ریکاردو آپاریسیو را راضی کند تا مسی را به میدان بفرستد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس

مسینا در دیداری از هفته 37 سری چی ایتالیا مقابل پوتنتزا به تساوی 2-2 رسید. این بازی یک اتفاق ویژه داشت؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند.

به نقل از IFTV؛ ارمانو فوماجیالی دروازه بان 42 ساله مسینا که از سال 1999 مشغول بازی در دسته های پایین تر فوتبال ایتالیا است، دیشب در جریان دیدار با پوتنتزا، بازی در کنار جاکوپو پسر خود را تجربه کرد. جاکوپو که 18 سال دارد و یک هافبک است، در دقیقه 93 این دیدار به میدان آمد و اولین بازی حرفه ای را در شرایطی تجربه کرد که پدر با تجربه خود هم در زمین بود. در تاریخ فوتبال ایتالیا حداقل در سطح حرفه ای و طی 5 دهه اخیر برای اولین بار است که یک پدر و پسر با پیراهن تیمی یکسان به میدان می روند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • غیر از متخصص به الگوهایی که به درد انسان امروز بخورد نیاز داریم
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی