Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلال نانکلی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یک پایگاه غربالگری در ورودی شهر از سمت تهران مستقر در پل الغدیر و ۲ پایگاه اطلاع رسانی و آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های لازم به همشهریان در خصوص نحوه مقابله با کروناویروس در ورودی همدان از سمت ملایر مستقر در پل بهشت و ورودی همدان از سمت کرمانشاه مستقردر پل شهید سعید قهاری با همکاری ۱۳۰ نفر روز از نجاتگران، جوانان و داوطلبان هلال احمرشهرستان، در ایام تعطیلات نوروزی خدمات تب سنجی وغربالگری ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه غربالگری در مبادی ورودی شهرها و معابر پر تردد پایان یافته اما غربالگری در مراکز پرتجمع همچنان ادامه دارد از اجرای طرح غربالگری در حوزه علمیه آخوند ملاعلی همدانی خبر داد.

نانکلی با بیان اینکه در این ایستگاه‌ها سعی شد ضمن تب سنجی مسافران با نصب بنرهای آموزشی و توزیع بروشورهایی حاوی نکاتی برای رعایت بهداشت فردی و پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس، شهروندان را به ماندن در خانه خود ترغیب کنیم، خاطرنشان کرد: در زمان اجرای طرح که از ۱۳ اسفندماه ۹۸ تا ۱۲ فروردین ۹۹ ادامه داشت بیش از یکصد هزار نفر در این ایستگاها غربالگری شدند.

جلال نانکلی از توزیع بیش از ۱۶ هزار بطری حاوی مواد ضدعفونی کننده و حدود ۳ هزار ماسک رایگان در میان شهروندان و مددجویان هلال احمر در مدت اجرای طرح غربالگری خبر داد و افزود: به همت نیروهای داوطلب، ۲۵ منطقه در بخش مرکزی همدان و شهر قهاوند ،۲۵۰ کیلومتر از معابر و خیابان‌های پرتردد همدان، پایگاه‌های امدادونجات بین شهری و خودروهای امدادی را گندزدایی کردیم.

وی اجرای طرح غربالگری در مبادی ورودی شهرها و معابر پر تردد را خاتمه یافته اعلام کرد و از ادامه طرح فاصله گذاری وغربالگری در مراکز پرتجمع خبر داد و افزود: اعضای کانون طلاب جمعیت هلال احمر شهرستان همدان امروز با حضور در حوزه علمیه آخوند ملاعلی همدانی، طلاب این حوزه را تب سنجی وغربالگری نمودند.

جلال نانکلی تولید ۳۶ هزار لیترمواد گند زدا را از دیگر اقدامات کانون طلاب این هلال احمراین شهرستان ذکر کرد و افزود: به همت اعضای این کانون، هم اکنون ۲۰ هزار لیتر از این مواد در روستاها و مناطق کم برخوردارشهرهمدان توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان همچنین به مشارکت اعضای کانون‌های دانشجویی این جمعیت با دانشگاه علوم پزشکی اشاره و اظهار کرد: چند نفر از این اعضا، ضمن دریافت آموزش‌های لازم در محل سامانه پاسخگویی به سوالات مردمی دانشگاه علوم پزشکی مستقر شده و به سوالات مردمی در این زمینه پاسخ می‌دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایام تعطیلات نوروزی جمعیت هلال احمر حوزه علمیه رئیس جمعیت هلال احمر مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری