Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@03:55:51 GMT

وام کم بهره به کسبه و تولیدکنندگان داده شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۱۶۷

وام کم بهره به کسبه و تولیدکنندگان داده شود

 عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه علنی امروز با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: کرونا واقعیتی است که باید با آن مبارزه کرد اما باید به این مسئله هم توجه کرد حدود ۴۰ روز است که صنعت نیمه جان ما تعطیل شده است.

وی افزود: لازم است پروتکل ها و مسائل بهداشتی لازم برای مقابله با این بیماری ابلاغ شود و صاحبان مشاغل و صنایع باید این مسائل را رعایت کنند تا کشور از این حالت خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار بود کشور برای مقابله با کرونا قرنطینه شود، این اقدام باید دو ماه پیش انجام می شد و در شرایط فعلی باید کسب و کارها آغاز به کار کنند.

اکبریان تأکید کرد: کشور ما علیرغم همه تحریم ها توانسته است در مقایسه با بسیاری از کشورها عملکرد قابل قبولی در مبارزه با کرونا داشته باشد.

وی بیان کرد: متأسفانه به علت تعطیلی، اکثریت کسبه و صاحبان صنایع و شرکت ها چک برگشتی دارند و باید دولت و مجلس تدابیری را برای دوران پساکرونا بیندیشند و آقایان که از وام های یک میلیون تومانی سخن می گویند اگر این پول را به بچه خودشان بدهند، قهر می کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شاید بتوان با این یک میلیون تومان مایحتاج خانه را تهیه کرد اما کارگران متعددی در چرخه تولید و اقتصاد کشور فعالیت می کنند که باید حقوق آنان پرداخت شود.

اکبریان اظهارداشت: باید پروتکل هایی که دولت، مجلس و سایر مسئولان ذیربط برای مقابله با کرونا درنظر می گیرند، اجرایی شود تا کشور هر چه سریعتر از این وضعیت خارج شود و تولید و صنعت کشور هم باید به سمت فعال شدن حرکت کند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید نباید فعالیت های اقتصادی را تعطیل کرد، گفت: برای مثال قطعه سازان خودرو باید بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان حقوق دهند و سئوال این است که با این شرایط چگونه می توانند حقوق کارکنان خود را پرداخت کنند؟

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است وام های کم بهره با تسهیلات مناسب به کسبه و تولیدکنندگان داده شود، تصریح کرد: یکی دیگر از پیشنهادات بنده این است که کارکنان دولت که بسیار زیاد هستند اما کمترین بازدهی را دارند، تا پایان ماه مبارک رمضان صرفا یک دوم آنان در محل کار حضور یابند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی ادامه داد: خرید تا ثبات در بازار ادامه خواهد داشت وهیچگونه محدودیتی پشتیبانی امور دام برای جمع آوری بیشبود مرغ تولید شده از سوی تولید کنندگان ندارد.

لاری کمان عنوان کرد:هدف گذاری قیمت خرید مرغ زنده از سوی پشتیبانی امور دام ۵۸ هزار تومان است که در تلاش هستیم به‌این هدف برسیم.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان گلستان درباره تامین نهاده‌ها برای تولیدکنندگان اظهار داشت:امروز به تولیدکنندگان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳ ذخیره‌سازی‌های راهبردی سویا و ذرت به اندازه کافی انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد