Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران گفت: قرار بود اینترنت رایگان به دانشجو و اساتید داده شود که هنوز این وعده به نتیجه عملیاتی نرسیده است.

سید امید فاطمی رئیس مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره سرانجام وعده وزیر ارتباطات برای رایگان شدن اینترنت کلاس های درس، گفت: قرار بود اینترنت رایگان به دانشجو و اساتید داده شود و هنوز این وعده به نتیجه عملیاتی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: وزارت ارتباطات در این زمینه در حال کار با ارائه‌ دهندگان خدمات اینترنت است و تلاش می کند که این وعده را به نتیجه برساند اما ارائه دهندگان خدمات اینترنت هم شرایط خود را باید در نظر بگیرند و البته سعی می کنند کمک کنند و کار در حال انجام است.

فاطمی گفت: تا جایی که اطلاع دارم کاری که انجام شده فقط این بود که همراه اول و ایرانسل برای اتصال دانشجوها و اساتید از طریق موبایل به کلاس سایت های آموزش الکترونیکی دانشگاه ها هزینه یک سوم ترافیک داخلی را قرار داده اند و دانشگاه تهران هم 7 اسفند با این 2 اپراتور مکاتبه کرد و این تعرفه روی سایت های آموزش دانشگاه تهران انجام شد.

*نامه جدیدی برای اینترنت رایگان دریافت کرده ایم

فاطمی گفت: اما برای سایر اپراتورهای اینترنت خانگی از جمله ADSL و LTE وزارت ارتباطات کاری کرد که البته فقط شامل دانشجوها نبود و این بود که 100 گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفت که در 7 فروردین به پایان رسید. اخیرا هم اطلاعیه ای برای خدمت رایگانی اعلام کرده که به طور دقیق آن را نمی دانم اما به طور کلی اتفاقی که قرار بود رخ دهد رخ نداده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اینترنت دانشگاه تهران دانشجو یادگیری الکترونیکی الکترونیکی دانشگاه اینترنت رایگان دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای سبزوار در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، در این تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار با سردادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ برامریکا انزجار خود را از رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم غزه اعلام کردند و همچنین از نیرو‌های مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق حمایت کردند.
یاوری معاون سیاسی فرمانداری سبزوار نیز در این مراسم وعده صادق را ضربه‌ای محکم بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در منطقه عنوان کرد و گفت: عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نیرو‌های مسلح کشورمان را به رخ دشمنان کشاند و نشان داد ایران اسلامی قدرتی بی مانند در حمایت از مظلومان منطقه است.
قرائت بیانیه در حمایت از عملیات وعده صادق و نثار گل بر مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا و بازداشت اساتید و دانشجویان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای سبزوار در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۱۳ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور ابعاد عملیات وعده صادق را تبیین کردند