Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:55:37 GMT

صادرات تجهیزات پزشکی چین به بیش از ۱۰ میلیارد یوان رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۳۲۱

صادرات تجهیزات پزشکی چین به بیش از ۱۰ میلیارد یوان رسید

رسانه های داخلی چین از فروش بالای تجهیزات پزشکی این کشور خبر دادند و اعلام کردند در ماه گذشته رقم صادرات این تجهیزات به بیش از ۱۰ میلیار یوان (حدود ۱.۵ میلیادر دلار) رسیده است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، چین به طور فعال در حال همکاری با سایر کشورهای جهان برای مقابله با بیماری ویروس کرونا است و صادرات تجهیزات پزشکی خود را از اول مارس تا چهارم آوریل به 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیارد یوان (حدود 1.43 میلیارد دلار آمریکا) رسانده است.

به گفته جین های، یکی از مقامات اداره کل گمرک چین، این تجهیزات پزشکی شامل 3.86 میلیارد ماسک صورت ، 37.52 میلیون لباس محافظ، 2.41 میلیون تب سنج مادون قرمز و همچنین دستگاه های تنفس مصنوعی، کیت های تشخیص بیماری کرونا و همچنین عینک های محافظتی است.

جیانگ فن، یک مقام وزارت بازرگانی چین نیز گفت که این کشور هرگز جلوی خروج تجهیزات پزشکی را نخواهد گرفت چراکه کمک های صمیمانه ای که سایر کشورها هنگام مبارزه با این بیماری همه گیر انجام دادند همیشه به یاد خواهد ماند.

به گفته وی، چین همیشه به کیفیت و ایمنی تجهیزات پزشکی صادر شده توجه داشته و به شکل سختگیرانه ای صادرات این محصولات را مدیریت کرده است.

بر اساس این گزارش، به منظور تقویت کنترل کیفیت، گمرک چین فقط مجوز صادرات تجهیزاتی را صادر می کند که براساس گواهینامه های ثبت نام توسط ادارات مربوطه برای محصولات پزشکی تأیید شده اند تا ثابت کند که آنها با استانداردهای کنترل کیفیت مقصد های صادراتی مربوطه مطابقت دارند.

جیانگ به خریداران محصولات پزشکی در خارج از این کشور پیشنهاد داد تا از فروشندگانی که محصولات آنها در رگلاتورهای چینی ثبت شده است، خریداری کنند و اطمینان حاصل کنند که کیفیت محصول قبل از استفاده آنها تأیید شده باشند.

وی گفت که چین مایل است با جامعه جهانی همکاری کند تا بتواند محیط مناسبی برای صادرات تجهیزات پزشکی ایجاد کند و از نبرد جهانی علیه بیماری همه گیر COVID-19 حمایت کند.
انتهای پیام/

R1012122/P/S7,85/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صادرات تجهیزات تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ گلشنی منفرد از هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان طی امسال خبر داد و گفت: این هدفگذاری بر اساس برنامه هفتم توسعه و با احتساب ۲۳ درصد رشد، تعیین شد.

وی افزود: این میزان در سال گذشته ۴۵۷ هزار تن به ارزش ۵۳۵ میلیون دلار بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: محصولات تولیدی استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود که ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شد.

وی ادامه داد: طی امسال ۳۲ کالای جدید صادراتی نیز به سبد محصولات صادراتی استان افزوده شده است.


بنابر اعلام گمرک زنجان طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشور‌های مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

دیگر خبرها

  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
  • جزئیات تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی/ چقدر ارز پرداخت شد؟
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • هدفگذاری صادرات ۶۵۸ میلیون دلاری از زنجان
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB