Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک گفت: خیلی از ورزشکاران ما آماده حضور در المپیک بودند و الان باید این آمادگی را برای سال آینده حفظ کنیم. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در 208 کشور دنیا و عدم امکان برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی و همچنین انصراف بسیاری از کشورهای دنیا از مسابقات المپیک سرانجام IOC موافقت کرد برای اولین بار المپیک در سال فرد یعنی 2021 برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته ما زودتر از بسیاری از کشورها از طریق نامه ای که صالحی امیری به توماس باخ نوشت پیشنهاد تعویق مسابقات المپیک را داده بودیم که بالاخره IOC هم به همین نتیجه رسید.

وی عنوان کرد: فعلا اولویت دنیا مدیریت و مهار ویروس کرونا و سلامتی مردم است و برگزاری المپیک در سال آینده هم به این موارد بستگی دارد.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: زمانی که هنوز تمام دنیا درگیر کرونا نشده بود، سعی کردیم ورزشکاران ایران را در کشورهای عاری از این ویروس نگه داریم که این سیاست در دو سه رشته ورزشی جواب داد، ولی در ادامه تمام مسابقات ورزشی متوقف شد.

سلطانی‌فر: باشگاه‌ها فرصت لازم برای آماده‌سازی و تمرین را خواهند داشت/ پیگیری مسابقات و لیگ‌ها به یکباره نخواهد بود

سلطانی فر تاکید کرد: تعویق المپیک برای خیلی از رشته‌های ما فرصت و برای بعضی دیگر تهدید است. خیلی از ورزشکاران ما با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش آماده حضور در المپیک بودند و الان باید این آمادگی را برای سال آینده حفظ کنیم.

سلطانی‌فر گفت: تا کنون 50 سهمیه ایران در المپیک آینده قطعی شده و طبق بررسی ها امکان اخذ 11 الی 18 سهمیه دیگر هم داریم.

او ادامه داد: تعدادی از ورزشکاران ما هم آسیب جدی داشتند که در بهترین مراکز درمانی داخلی و خارج از کشور درمان شدند و به المپیک خواهند رسید و اکنون فرصت بهتر و بیشتری برای آمادگی دارند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فعلا تمام مسابقات ورزشی در دنیا متوقف است و برنامه ریزی جدید برای مسابقات المپیک منوط به وضعیت مهار ویروس کرونا است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسعود سلطانی‌فر المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر المپیک مسعود سلطانی فر المپیک ورزش و جوانان ویروس کرونا سلطانی فر وزیر ورزش سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: در این چند روز متوجه شدم که مسئولان جدید و پیشین فدراسیون تاجایی که توانسته‌اند مشکلات ورزشکاران را حل کرده‌اند و در زمان این سرپرستی نیز هدفی جز این نمی‌توان یافت ولی بیان برخی انتقادات ناحق پسندیده نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پژمان معمتدی درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، اظهار کرد: به غیر از احسان حدادی که جنبه قهرمانی وی بیشتر پررنگ بوده است و گاهاً برخی از ورزشکاران پیشکسوت، تقریباً کاندیداهایی با تجارب مدیریتی بالا در این دوره برای احراز پست ریاست فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرده‌اند. با حضور مهدی مبینی، هاشم صیامی، ایرج عرب و افشین داوری جنگ قدرت‌ها بر سر ریاست آغاز شده است. قرار شد تا من به عنوان دبیر در فدراسیون حضور داشته باشم تا بتوانیم مجمع انتخاباتی را سالم برگزار کنیم. به احتمال زیاد تا اواخر خرداد این مجمع برگزار خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های پیش روی فدراسیون دوومیدانی افزود: ما یک اعزام به مسابقات جوانان آسیا امارات داریم و کارهای اعزام آنها را انجام دادیم. در کنار آن همواره شاهد اعتراض یک سری از ورزشکاران هستیم که ادعا می‌کنند، خواسته‌های آنها عملی نشده است. ما به همین دلیل چهارشنبه صبح با تمام دوومیدانی‌کارانی که شانس کسب سهمیه المپیک هستند، جلسه داریم. حسن تفتیان، مهدی صابری، حسین رسولی و مهدی پیرجهان در این جلسه حضور دارند اما فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد در اردوی خارج از کشور هستند و با آنها باید به صورت مجازی جلسه می‌گذاریم.

دبیر فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: دهم تیر آخرین زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک است و به دنبال این هستیم تا خللی در برنامه تمرینی دوومیدانی‌کاران رخ ندهد. ما زمانی تا المپیک نداریم و با توجه به نیازهای دوومیدانی‌کاران و زمان بندی تا مسابقات و تمرینات، برنامه تمرینی آنها را به همراه مربیان ذیصلاح ارزیابی می‌کنیم تا ورزشکاران ما از این مقوله جا نمانند.

وی درباره انتقادات حسین رسولی درباره سرپرست فدراسیون دوومیدانی و پرداخت نشدن هزینه مکمل‌ها و کفش رانینگ خاطرنشان کرد: هر ورزشکاری خواسته‌ای دارد، اما مدل بیان اعتراض رسولی مورد پسند نیست. او گفته بود که دو ماه است حقوق دریافت نکرده است اما به نقل از امور مالی فدراسیون دو ماه حقوق خود را پیشاپیش گرفته بود. اگر ورزشکاری درخواستی دارد ابتدا در فدراسیون مطرح و بعد در رسانه‌ها آن را اعلام کند.

وی گفت: ما رنکینگ دوومیدانی‌کاران را در سطح آسیا و جهان درآوردیم و مسابقاتی که امتیاز دارد را استخراج کردیم زیرا مسابقاتی که امتیازی ندارد کمکی به کسب سهمیه نمی‌کند. ترجیح بر این است تا به کشورهای اطراف برویم و کشورهای اروپایی در بحث ویزا کمک نمی‌کنند و مجبوریم برای کسب سهمیه به سمت کشورهای آسیایی برویم تا امتیاز بالایی کسب کنیم.

منبع: ایرنا کد خبر 746808

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی