Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:40:57 GMT

باند سارقان منزل در بروجرد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۵۳۳

باند سارقان منزل در بروجرد دستگیر شدند

سرهنگ عزت اله غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و محتویات خودرو در بروجرد طی هماهنگی با مقام قضایی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با بررسی‌های دقیق و پس از شناسایی محل، در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری سارق و دو نفر از همدستان وی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در بازجویی های به عمل آمده، متهمان جمعا به ۲۲ فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو  اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 سرهنگ غلامی افزود: شهروندان بروجردی ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، خودروی خود را در اماکن امن پارک نموده و به سیستم های ایمنی مجهز و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

برچسب‌ها بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان بروجرد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان