Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۱۵ گروه جهادی بسیج فرهنگیان زنجان برای مقابله با کرونا در سطح فعالیت می‌کند.

یوسف دولتیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیج اعلام آمادگی کرد و از آن موقع در صحنه‌های مختلف از جمله آموزش، پیشگیری، تولید ماسک، مواد ضدعفونی و لباس مخصوص کادرهای درمانی، طرح غربالگری، ضدعفونی کردن محیط و اماکن عمومی و کمک به اجرای ایجاد فاصله اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور داشته است.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج فرهنگیان نیز به‌عنوان یکی از اقشار بسیج در کنار سایر اقشار از نخستین روزها در این صحنه حضور داشت، بیان کرد: این بسیج در قالب 15 گروه جهادی مجاهدت و فعالیت داشت تا ایجاد آرامش، امنیت و سلامت مردم به این فعالیت ادامه خواهد داد. 

وی با اشاره به اینکه آموزش پیشگیری از بیماری کرونا و توزیع بروشور آموزشی در این ایام انجام شده است، ادامه داد: این اقدام توسط کانون‌های اداره کل، سلطانیه، خدابنده، گرماب، سجاس و بزینه‌رود انجام شده است.

دولتیاری با اشاره به اینکه تشکیل کانال آموزشی توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان نیز برای آموزش مقابله با بیماری کرونا انجام شده است، اضافه کرد: کمک به تجهیز سالن ورزشی به‌عنوان بیمارستان توسط کانون ناحیه خرم‌دره به همت بسیجیان فرهنگی انجام شده است.

مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سم‌پاشی و ضدعفونی مساجد، مدارس و معابر توسط کانون‌های دندی، طارم، سلطانیه انجام شده است، اضافه کرد: تولید ماسک به تعداد ۱۴ هزار عدد توسط کانون‌های خدابنده و اداره کل آموزش‌ و پرورش توسط فرهنگیان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی از طریق کانال پیام‌رسان ایتا توسط سازمان و همه کانون‌ها برای مقابله و‌ پیشگیری از شیوع کرونا انجام شده است، اظهار کرد: توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده بین مردم و نیازمندان انجام شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان آموزش سازمان بسیج بسیج توزیع اقلام سازمان بسیج فرهنگیان انجام شده توسط کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی صبح دوشنبه در دیدار با نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان ضمن اشاره به اقدام خوب سپاه در برابر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام یاد و خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کرد و ان شاءالله طی روزهای آینده نتایج خوب این اقدامات را خواهید شنید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عملیاتی که انجام گرفت در طول تاریخ ایران و نوع خودش بی سابقه بود که ایران بتواند به تمام جبهه استکبار حمله کند، افزود: این موضوع اقتدار، شجاعت، رشادت، دلاورمردی و بزرگ‌منشی که همه و همه نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است را می‌رساند.

سردار مهدوی با بیان اینکه این اقدام نیروهای مسلح خیلی پیام داشت، عنوان کرد: از امروز به بعد نگاه دنیا و کشورها به ما عوض خواهد شد.

عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را به هم ریخت

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: خدا را شاکریم به دست نیروهای سلحشور پاسداران انقلاب اسلامی و سربازان ولایت ضربه محکم و کاری به رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و همه‌ی دنیای استکبار وارد شد و هیمنه آنها بهم ریخت.

سردار مهدوی تاکید کرد آمادگی لازم برای از بین بردن رژیم صهیونیستی برای همیشه در صورتی که دوباره دست از پا خطا کنند وجود دارد.

وی در ادامه به فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره و ضمن تشکر از نیروهای این سازمان، گفت: وجه تمایزی که انقلاب اسلامی و کشور ما با دیگر کشورها دارد، مردمی بودنش است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: مردمی بودن حاکمیت مستقر در ایران باعث شده که در همه‌ی فشارها و مشکلاتی که وجود دارد ولی حاکمیت و انقلاب اسلامی مسیر خود را مقتدرانه طی می‌کند و اگر در اقدام صورت گرفته در مقابل رژیم صهیونیستی موفقیتی داشتیم برخواسته از حمایت مردمی و انقلاب مردمی است.

سردار مهدوی گفت: در محاسبات دچار اشتباه نشویم که ما چون موشک داریم پیروز شدیم نه، موشک را همه از جمله اسرائیل و آمریکا هم دارند؛ موشک به عنوان یک پارامتر برای کشور به حساب می‌آید اما برای حاکمیت کافی نیست، پشتوانه مردمی برای حاکمیت مهم است.

اسرائیل حتی در برابر یک گروه شبه نظامی موفق نشد

وی افزود: اگر اسرائیل پشتوانه مردمی می‌داشت باید در برابر یک گروه شبه نظامی موفق می‌بود اما اینگونه نیست دلیل هم نداشتن پشتوانه مردمی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه موشک بعلاوه ملت پیروزی واقعی می‌شود، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ثابت کرد که ملت به تنهایی بالاتر از موشک است و ما این را در هشت سال دفاع مقدس درک کردیم.

سردار مهدوی با بیان اینکه شیرازه و خمیرمایه انقلاب اسلامی مردم هستند، تاکید کرد: اگر مردم را حفظ کنیم انقلاب ما همانگونه که تاکنون موفق بوده بعد از این هم موفق خواهد بود اگر بر حفظ مردم توجه نداشته باشیم معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی افزود: حفظ مردم، عمق بخشی انقلاب اسلامی در دل مردم و پیش برندگی انقلاب اسلامی یکی از راه‌هایی که می‌تواند مردم را در صحنه نگه داشته و امید و انگیزه بدهد که مردم همواره پای کار نظام باشند همین کارهایی است که شما [بسیج سازندگی] انجام می‌دهید.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی افزود: بسیج سازندگی با نگاه جهادی، مقدس، آخرتی و گره گشایی از مردم وارد عرصه می‌شود.

قدر روحیه جهادی را بدانید

سردار مهدوی خطاب به نیروهای سازمان بسیج سازندگی استان، بیان کرد: قدر این روحیه جهادی را بدانید و تلاش کنید حفظ و فرهنگ جهادی به نسل‌های بعد منتقل شود چراکه انقلاب اسلامی را روحیه جهادی پایدار نگه داشته است.

وی ادامه داد: انتظار، توقع و اعتمادی که مردم به بسیج سازندگی دارند متفاوت است و این باعث شده در کنار تمام مشکلات یک روزنه امید مشاهده کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی روحیه جهادی است، گفت: بسیج یعنی انقلاب اسلامی و اگر روحیه جهادی خدشه دار و مردم به بسیج بی اعتماد شوند، این انقلاب اسلامی است که متضرر خواهد شد.

کد خبر 6078615

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت