Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:08:35 GMT

ترفند رئال مادرید برای به خدمت گرفتن هالند از دورتموند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۵۶۲

ترفند رئال مادرید برای به خدمت گرفتن هالند از دورتموند

باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن پدیده نروژی تیم فوتبال دورتموند، راهکاری جدید در پیش گرفته است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه رئال مادرید و در رأس آن فلورنتینو پرس، ارلینگ هالند را جرو اولویت‌های خود برای خریدهای تابستانی قرار داده‌اند و قصد دارند از روابط خوب خود با باشگاه بوروسیا دورتموند برای جذب این مهاجم نروژی نهایت استفاده را ببرند، از این‌رو در تابستان پیش‌رو مذاکرات خود را با این باشگاه آلمانی آغاز خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا»، باشگاه رئال مادرید برای انتقال هالند به سانتیاگو برنابئو حتی حاضر است لوکا یوویچ، مهاجم صربستانی خود را راهی سیگنال ایدوناپارک کند. یوویچ که تابستان اخیر پس از درخشش در اینتراخت فرانکفورت به جمع کهکشانی‌ها پیوست، در تیم تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان جایگاه ثابتی نداشته و نتوانسته خودی نشان دهد.

هالند که پیش از پیوستن به زردپوشان وستفالن مورد توجه باشگاه‌های بزرگی از جمله منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، لیورپول و آرسنال هم بود، در دورتموند شروعی طوفانی داشته و در 11 بازی 12 گل برای تیم تحت‌هدایت لوسین فاوره به ثمر رسانده است. همین قدرت گلزنی بالا سبب شده تا رئالی‌ها که در خط حمله‌اش به نوعی تنها به کریم بنزما متکی هستند، سراغ جذب این بازیکن بروند.

فلورنتینو پرس از تابستان گذشته به دنبال به خدمت گرفتن هالند 19 ساله بود اما در نهایت این بوروسیا دورتموند بود که گوی سبقت را از رقبا ربود و در ماه ژانویه با امضای قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش 20 میلیون یورو او را از سالزبورگ به خدمت گرفت.

رئال مادرید آینده چه شکلی خواهد بود؟/ امباپه و هالند در رادار کهکشانی‌ها + عکس

«مارکا» پیش از این گزارش داده بود اگر دورتموند حاضر به فروش ارلینگ هالند باشد، رئال مادرید حاضر است اشرف حکیمی را که در پایان فصل جاری قرارداد قرضی دو ساله‌اش با زردپوشان وستفالن به پایان می‌رسد به این باشگاه آلمانی واگذار کند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دورتموند رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند رئال مادرید دورتموند رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد

ترکیب آبی انارای‌ها و کهکشانی‌ها برای ال کلاسیکو ۲۹۶ مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،  تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ۲۹۶ ال کلاسیکو تاریخ به مصاف یکدیگر می‌روند، ترکیب ۲ تیم برای این دیدار به شرح زیر است: 

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل جود بلینگام به بارسلونا در دقیقه 91 (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)
  • گل لوکاس وازکز به بارسلونا (رئال مادرید 2-2 بارسلونا)
  • گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)
  • ترکیب بارسلونا و رئال مادرید مشخص شد
  • بهترین گل های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو / فیلم