Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان طی احکام جداگانه ای، با تقدیر از عملکرد 4 تن از مدیران بازنشسته بنیاد مستضعفان، به دنبال تغییر ساختاری دربنیاد مستضعفان، معاونان جدید اقتصادی، برنامه ریزی و امور مجامع، امور اداری و پشتیبانی و سرپرست فرماندهی نیروی مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در احکام صادره از سوی رئیس بنیاد از زحمات غفور پاک نهاد معاون سابق حقوقی و امور قراردادها، منوچهر خواجه دلوئی معاون سابق توسعه ساختمان و انرژی، موسی برزگری مشاور سابق رئیس بنیاد مستضعفان و همچنین علی حسنی روزبهانی مشاور و فرمانده نیروی مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان تقدیر و تشکر شد.

همچنین از زحمات عسگری بشکانی معاون سابق توسعه صنایع، معادن و کشاورزی تقدیر و وی به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد.

علاوه بر این در احکام جداگانه دیگری، محمدعلی یزدان جو به عنوان معاون امور اقتصادی، خسرو مختاری به عنوان معاون برنامه ریزی و امور مجامع، جواد قناعت در سِمت معاون امور اداری و پشتیبانی و محمدرسول عاصمی به عنوان سرپرست فرماندهی نیروی مقاومت بسیج بنیاد مستضعفان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، این تصمیمات به دنبال اجرای کامل قانون منع بکارگیری بازنشستگان در بنیاد مستضعفان اتخاذ شد که پیش از این فتاح وعده اجرایی کردن کامل آن را در این بنیاد داده بود.

منبع: الف

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان رئیس بنیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بنابر اعلام بهزیستی استان تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی انجام شد، برخی شیرخوارگاه‌ها به علت ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

خزعلی افزود: در سال نخست دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در موضوع رویکرد زیست عفیفانه در جامعه هم گفت: برنامه‌های آموزشی، اردویی و کارگاه‌هایی در ۵ استان در مقوله سبک زیست عفیفانه برگزار شده و در ۱۰ استان دیگر نیز اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • متهم شدن برخی از مدیران سابق سازمان حفظ نباتات به قاچاق
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند