Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با ویروس کرونا استان قم اظهار داشت: احساس می‌کنیم، رفتار ویروس کرونا تغییر کرده است و بیمارانی با علایم غیرمعمول مراجعه می‌کنند.

وی افزود: احترام به حقوق شهروندی در ایران به صورت عملی اجرا می شود، به گونه ای که مشاهده می کنیم طی یک هفته سه بیمار بالای ۱۰۰ سال با بهبودی کامل از مراکز درمانی مرخص می شوند، اما در کشورهای مدعی حقوق بشر متاسفانه برای زندگی افراد مسن اهمیتی قایل نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی و به‌دنبال آن طرح فاصله گذاری هوشمند، انتظار می‌رود که مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند و اگر چه شیب بیماری کمی نزولی به نظر می‌رسد، ولی در صورت عدم توجه، شاهد پیک بعدی بیماری خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: متاسفانه در درمانگاه ها و مطب ها شاهد افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مراجعه‌ مردم هستیم و این موضوع ما را نگران کرده است.

قدیر تصریح کرد: طرح فاصله گذاری هوشمند ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی است که در قطع زنجیره انتقال ویروس بسیارموثر است.

آغاز به کار طرح ضربتی مرحله دوم مبارزه با ویروس کرونا

بر اساس این گزارش، طرح ضربتی مرحله دوم مبارزه با کووید۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی در صنایع و ادرات استان قم از صبح یکشنبه آغاز شد.

این طرح که همزمان با آغاز به‌کار برخی از صنایع و ادارت در شرایط شیوع کووید۱۹ به اجرا در می آید، بازرسان بهداشت حرفه ای معاونت بهداشتی در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، صنایع و ادارات حضور می‌یابند و اجرای صحیح دستورالعمل های وزارت بهداشت درخصوص پیشگیری و کنترل بیماری را نظارت می‌کنند.

۷ هزار واحد صنعتی و اداری در سطح استان قم در حال فعالیت هستند که زیر پوشش کامل این طرح قرار می‌گیرند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند./

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قم جامعه دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا و رونق تولید در کشور، گفت: رشد اقتصادی و و رونق تولید می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید ابراهیم رئیسی در جشن احیای 201 واحد تولیدی راکد استان سمنان، اظهار داشت: شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در گرو تولید است.

وی افزود: همه تلاش‌ها باید در راستای افزایش تولید باشد و افزایش تولید هیچ تناسبی با قاچاق ندارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید کشور است، عنوان کرد: قاچاق کالا تولید را در کشور از نفس می‌اندازد.

در حال تکمیل. ..

دیگر خبرها

  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • خسارت ۷۰ درصدی به مزارع درصورت بی توجهی به بیماری زنگ زرد گندم
  • کاهش ۰.۴۷ درصدی قیمت جهانی نفت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • افزایش فاصله ایران با اقتصاد جهانی با تعطیلی پنج‌ شنبه و جمعه
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی