Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:42:55 GMT

«میراث مرتضی» جایگزین «راه آسمان» شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۶۵۲

«میراث مرتضی» جایگزین «راه آسمان» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، روح‌الله رفیعی رئیس ستاد بزرگداشت شهید آوینی در خصوص بیست و هفتمین مراسم سالگرد این هنرمند شهید گفت: با توجه به شرایط ویژه اجتماعی و عدم برگزاری هرگونه مراسم و تجمع با مشورت اعضای شورای مرکزی ستاد، تصمیم گرفته شد بیست و هفتمین مراسم سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی امسال به‌صورت برنامه‌های تلویزیونی با سه محور «شخصیت شناسی شهید آوینی، نگاه آوینی به سینما و تفکرات آوینی در حوزه تمدنی» با عنوان «میراث مرتضی» را تولید و به‌صورت گسترده در شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان مجموعه مستند تحسین‌شده خلیل آفریقا همچنین با اشاره به عدم زمان‌بندی مشخصی در خصوص برگزاری مراسم گفت: مادامی‌که شرایط عادی نشود قطعاً نمی‌توان تصمیمی مبنی بر تعیین زمان معین و مشخصی برای برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید آوینی گرفت اما فعلاً و در شرایط موجود به تولید چند برنامه تلویزیونی با عنوان «میراث مرتضی» و پخش گسترده آن از شبکه‌های مختلف سیما ازجمله شبکه اول سیما، شبکه چهارم سیما و همچنین دو شبکه افق و مستند بسنده کردیم تا انشالله با عادی شدن شرایط به جمع‌بندی و تصمیمی گیری جدیدی در این خصوص برسیم.

مدیر گروه مستند روایت فتح ضمن اشاره به فعالیت‌های ستاد بزرگداشت این شهید متفکر و هنرمند نیز گفت: ستاد بزرگداشت شهید آوینی تنها منحصر به برگزاری مراسم سالگرد ایشان نبوده و در طول سال انشاءالله با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ازجمله ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت بررسی و تحلیل نظریات و تئوری‌های سید مرتضی آوینی در دانشگاه‌های سراسر کشور را برگزار کرده و در تلاشیم تا با ایجاد و فراهم کردن بسترهای موردنظر مباحث اکادمی این هنرمند متفکر را در بین نسل جوان کارآمدتر و اجرایی‌تر سازیم.

سال گذشته مراسم بزرگداشت شهید والامقام سید مرتضی آوینی با عنوان «راه آسمان» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح همزمان با سالروز شهادت ایشان برگزار شده بوده و بهمن ماه سال گذشته با حکم سید محمد یاشار نادری ریس بنیاد فرهنگی روایت فتح روح الله رفیعی به عنوان رئیس ستاد بزرگداشت شهید آوینی منصوب شد.

کد خبر 4894619 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید سید مرتضی آوینی بنیاد فرهنگی روایت روایت فتح برنامه تلویزیونی ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها فیلم تئاتر رادیو سریال پایتخت فیلم سینمایی رادیو نمایش فیلم بازی در نوروز 99 سازمان صداوسیما رادیو ایران هنرمندان تئاتر ستاد بزرگداشت بزرگداشت شهید مراسم سالگرد شهید آوینی روایت فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در سوریه و شهید والامقام سید مهدی جلادتی امشب در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای سرافراز مدافع حرم گرامی داشته شد و حاضران از تنبیه رژیم جعلی صهیونسیتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی آشکار روز ۱۳ فروردین ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و پنج نفر از همراهان به نام‌های حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای کنسولگری ایران در قم
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • (تصاویر) مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • رئیس ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر منصوب شد
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود