Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@04:10:34 GMT

بعید است مشاغل از ۲۳ فروردین در اصفهان شروع به کار کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۸۰۹

بعید است مشاغل از ۲۳ فروردین در اصفهان شروع به کار کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعید است باز گشایی مشاغل از ٢٣ فروردین در اصفهان اجرایی شود. نیاز است ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان در این موضوع ورود کند.

حیدر علی عابدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون آغاز فعالیت کسب و کارها از ۲۳ فروردین ماه اظهار کرد: بهترین روش برای کنترل شیوع بیماری کرونا در جامعه قرنطینه است، اما چون اجرای قرنطینه در کشور بسیار دشوار می باشد ممکن است هر لحظه این محدودیت ها شکسته شده و مشکلاتی را بوجود بیاورد؛ از همین رو پیشنهاد می شود جهت کنترل این بیماری، طرح فاصله گذاری اجتماعی به این صورت که تنها کارکنان مشاغل خدماتی تردد داشته باشند و مابقی واحدها صنفی تعطیل باشند، اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای طرح قرنطینه اختیاری عده ای از کارمندان که حقوق خود را طبق روال عادی دریافت می کنند، معیشتشان در خطر نیست اما عده ای که دلیل شغل های رو زمزد دارند به دلیل قرنطینه معیشتشان به خطر می افتد، از همین رو نیاز است دولت جهت تامین نیاز افرادی که معیشتشان به دلیل قرنطینه خانگی به خطر می افتمد تدابیری اتخاذ کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصفهان در شرایطی نیست که بتواند از محدودیت های خود جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی بکاهد، بلکه نیاز است این محدودیت ها حدود یک ماه دیگر در این استان ادامه پیدا کند.

عابدی خاطرنشان کرد: بعید است باز گشایی مشاغل از ٢٣ فروردین در اصفهان اجرایی شود. نیاز است ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان در این موضوع ورود کند.

کد خبر 417753

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان خانمیرزا در این مراسم گفت: سه راهی گوشکی نقطه اتصال سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا است و مسیر حمل کالا و مسافر از فلات مرکزی ایران به جنوب و غرب کشور است و از این رو بسیار حائز اهمیت است.
خالدی افزود: با احداث پست قرنطینه دامپزشکی سعی می‌شود بر روند جابجایی دام و فراورده‌های خام دامی نظارت بیشتری صورت بگیرد.
مدیرکل دامپزشکی استان نیز در این مراسم گفت: پست قرنطینه دامپزشکی گوشکی با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • نیاز اصفهان روزانه به ۶۴۰ اهداکننده خون
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است