Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:08:00 GMT

اولین فوتی‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی بود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۸۲۸

اولین فوتی‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی بود

به گزارش خبرنگار مهر، شهربانو امانی در جریان دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران پس از سخنان فرمانده ستاد مبارزه با کرونا شهر تهران گفت: همه ما می‌دانیم که سال ۹۸ سال بسیار سختی بود اما متأسفانه گزارش‌های موجود می‌گوید امسال دریغ از پارسال است.

وی با بیان اینکه فرصت سوزی یکی از ضعف‌های جدی مدیریت کشور است، گفت: ویروس کرونا مدیریت کشور را به یک مدیریت هماورد فراخواند و با توجه به اینکه جمعیت زیادی در تهران حضور دارند، کانون قدرت تصمیم گیر و تصمیم ساز نیز در تهران مستقر است و این کار ستاد فرماندهی کرونا در شهر تهران را سخت‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امانی با اشاره به اینکه می‌توانستیم از فرصت دو هفته‌ای تعطیلات عید حداکثر استفاده را داشته باشیم، اظهار داشت: به دلایل متعدد مدیریتی بر روی کاغذ، ستاد فرماندهی، شما و وزارت بهداشت هستید اما هماهنگی و همراهی آن گونه که باید دیده نمی‌شود و با این آسیب جان وطن در خطر است و نمی‌دانم چه زمانی باید پاسخگو باشید.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تلاش شورا برای تعطیلی مهمترین کانون انتقال ویروس کرونا که حمل و نقل عمومی است گفت: اما متأسفانه این امر مورد قبول قرار نگرفت و اولین فوتی‌ها را در ناوگان حمل و نقل عمومی داشتیم. امروز در اتوبوسرانی ۴۰ نفر و در مترو ۳۵ نفر از همکاران ما مبتلا به کرونا هستند.

کد خبر 4894600 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهربانو امانی وزارت بهداشت شهر تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شیوع کرونا نیروی انتظامی شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی سیدابراهیم رئیسی آموزش مکمل قوه قضاییه روز طبیعت ضدعفونی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد

حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می شود.

وی اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی