Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته کنسرت حمید حامی بدون حضور رضا تاجبخش برگزار شد و این نوازنده ترجیح داد برای حفظ سلامت مادرش در خانه بماند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته دوشنبه 18 فروردین 1398 کنسرت آنلاین حمید حامی برگزار شد. حامی به همراه گروهش منتخبی از آثار برگزیده‌اش را برای مخاطبان اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای آفاق در شب‌های قرنطینه / هنرمندانی که در روزهای کرونا کنار مردم ماندند

نکته مهم این اجرا عدم حضور رضا تاجبخش نوازنده پیانوی گروه حامی بود.

حمید حامی در بخشی از کنسرتش درباره عدم حضور تاجبخش توضیح داد و گفت: «تاجبخش به خاطر اینکه نگران سلامت مادرش بود، ترجیح داد در خانه بماند و در این کنسرت کنار ما نباشد.»

کنسرت شب گذشته حامی مانند بیشتر کنسرت‌های این هنرمند از کیفیت بالایی در اجرا برخوردار بود. حامی توان بالایی در اجراهای زنده دارد و کیفیت خوانندگی‌اش همیشه مورد توجه مخاطبان بوده است.

در این روزها که ویروس کرونا تهدیدی برای جامعه ایران و البته جهان شده است، بسیاری از مردم در قرنطینه خانگی مانده‌اند و ترجیح می‌دهند که از خانه‌هایشان خارج نشوند.

ویروس کرونا برای افراد کهنسال بسیار خطرناک است. به همین دلیل هم رضا تاجبخش در اقدامی عاقلانه ترجیح داده که در کنسرت آنلاینِ شب گذشته حضور نداشته باشد و برای حفظ سلامت خودش و مادرش در خانه بماند.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT6

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری