Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@03:46:20 GMT

بازیکنان استقلال حاضر به تمرین اینترنتی می شوند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۸۳۸

بازیکنان استقلال حاضر به تمرین اینترنتی می شوند؟

بازیکنان استقلال  از بدقولی مدیران باشگاه نسبت به پرداخت نشدن مطالبات شان ناراحت هستند و معلوم نیست حاضر بشوند تمرینات مجازی خود را آغاز کنند یا نه.

به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال در روزهای تعطیلی لیگ  به صورت اختصاصی و با برنامه کادرفنی تمرینات خود را برگزار کرده اند اما فرهاد مجیدی برای نظارت دقیق تر روی آنها تصمیم دارد تمرینات خود را به صورت مجازی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در شرایطی است که بازیکنان استقلال از بدقولی مدیران باشگاه مبنی بر پرداخت نشدن مطالبات شان به شدت ناراحت هستند و مشخص نیست آیا حاضرند خواسته های سرمربی تیم شان را عملی کنند یا نه. بازیکنان استقلال تا کنون تنها 40 درصد از مطالباتشان را دریافت کرده اند که این از با وعده قبلی باشگاه فاصله زیادی دارد. 

 

بازیکنان استقلال با وجود وعده مدیران باشگاه پیش از شروع سال 99 پولی دریافت نکردند و تلاش های احمد سعادتمند هم در روزهای ابتدایی شروع کارش به عنوان مدیرعامل باشگاه بی نتیجه باقی مانده است.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران بازیکنان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیروهای نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند. اساتید حاضر نیز در تعامل با حاضران تلاش کردند ایده‌های ارائه شده ارتقاء یابد.

این ایده‌ها و آثار اولیه در کارگاه تکمیلی «وعده صادق» زیر نظر اساتید کارگاه تکمیل و در نمایشگاه‌های شهری، نگارگذر و یا گالری‌ها ارائه و منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که در بخشی از این کارگاه مسعود شجاعی طباطبایی کارتونیست شناخته شده طی سخنانی به شیوه کار در چنین کارگاه‌هایی و روش ایجاد انگیزه در کارگاه اشاره کرد و متذکر شد که هنرمند باید پرکار و پرثمر باشد.

همچنین مازیار بیژنی کارتونیست درباره فضای کاری و شیوه تولید آثارش صحبت کرد.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

کد خبر 6080503

دیگر خبرها

  • کوین یامگا در کمپ استقلال: تو فقط باش
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • کارگاه تجسمی «وعده صادق» در حوزه هنری قم برگزار شد
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم