Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@04:02:58 GMT

رزمایش پدافند بیولوژیکی نمایش اقتدار نیروهای مسلح است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۸۴۷

رزمایش پدافند بیولوژیکی نمایش اقتدار نیروهای مسلح است

معتمدیان گفت: رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت ضمن مانور و نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در جهت کمک به قطع زنجیره ویروس کرونا در سطح کشور تأثیرات به سزایی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی در رزمایش پدافند بیولوژیکی شهدای سلامت در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در استان خراسان‌جنوبی از همان روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا با همکاری و هم افزایی که بین همه نیروهای درگیر موضوع بود همدلی خوبی جهت مقابله با ویروس کرونا انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: مردم همراهی خوبی داشتند و الحمدلله شاهد ثبات و آرامش خوبی در عرصه مبارزه با ویروس قرار گرفتیم که قطعا حاصل زحمات و تلاش‌های همه دست اندرکاران این موضوع است.   استاندار خراسان‌جنوبی گفت: امروز نیز با توجه به اوامری که از ناحیه فرماندهی معظم کل قوا در جهت آمادگی نیروهای مسلح و مقابله احتمالی با حملات بولوژیکی دشمن مطرح بوده در سراسر کشور بر اساس سیاست‌های ابلاغی از طرف ستاد کل نیروهای مسلح که همراه با سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا در کشور بوده آغاز شده است.   معتمدیان تصریح کرد: حضور یگان‌های سپاه پاسداران، بسیجیان و همکاری شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی در استان‌های مختلف ضمن مانور و نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در جهت کمک به قطع زنجیره بیماری در سطح کشور تأثیرات به سزایی خواهد داشت.    وی بیان کرد: با تلاش سپاه و تیپ انصارالرضا علیه السلام و همکاری که قرارگاه ثامن الائمه(عج) انجام دادند از امروز به مدت ده روز رزمایش مقابله با تهدیدات بیولوژیک در سطح استان، ابتدا از شهرستان بیرجند آغاز خواهد شد و با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به اتمام خواهد رسید.    استاندار خراسان‌جنوبی متذکر شد: از زحمات و تلاش‌های همه سپاه، بسیجیان، نیروی انتظامی و ارتش و همه دست اندرکاران عرصه مبارزه با کرونا به ویژه تلاش گران عرصه سلامت پزشکان، پرستاران و واحدهای درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان جنوبی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین، توصیه اخلاقی روز گذشته رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 846324 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح | باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت + فیلم
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین