Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:34:48 GMT

‌قدردانی نمایندگان مجلس از تلاش‌های کادر درمانی کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۸۹۰

‌قدردانی نمایندگان مجلس از تلاش‌های کادر درمانی کشور

‌به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی، آورده اند:  ایران اسلامی به خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکوصفت با پشتوانه دارایی و توانایی با عرق ملی و میهنی در سودای سلامت و دفاع از جان انسان‌ها همت خویش را به کار گرفته و مجدانه تلاش می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول سال جدید و اعیاد شعبانیه و تبریک هفته سلامت و روز جهانی بهداشت به خود فرض می‌دانیم که از زحمات و خدمات شبانه روزی شما عزیزان متخصص و متعهد جامعه پزشکی و پرستاری در دفاع از جان مردم ایران و مبارزه با ویروس کرونا کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

کد خبر 4894621

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس ایران ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی حسن روحانی علی لاریجانی سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا سال جهش تولید ایران اسحاق جهانگیری مجلس یازدهم سید عباس موسوی حجت الاسلام حسن روحانی دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما آنکارا، جمعی از مردم استانبول با اجتماع مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی ایران از اقدام جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی تقدیر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این اجتماع که با حضور شمار زیادی از مردم، گروه‌ها و احزاب سیاسی برپا شد، تعدادی از سخنرانان ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم را مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، با قدردانی از اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی، بر لزوم حفظ اتحاد کشور‌های مسلمان علیه این رژیم تأکید کردند.

در این مراسم، برخی از شرکت کنندگان با حمل تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم‌های فلسطین و حزب الله لبنان، با نصب دسته‌های گل بر درب سرکنسولگری کشورمان، از جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • ناتو: طرحی برای اعزام نیرو به اوکراین نداریم، اما مشاور نظامی در کی‌یف داریم
  • مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)
  • گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه حفاظت شده گدار
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی(سپند)