Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، در بیانیه منتشر شده در صفحه فیسبوک عملیات "آتش‌فشان خشم" وابسته به نیروهای دولت وفاق لیبی اعلام شد، شبه‌نظامیان وابسته به حفتر امروز بیمارستانی را که دولت وفاق در طرابلس به درمان مبتلایان به کرونا اختصاص داده بود، هدف حمله قرار دادند.

در این بیانیه آمده است، تروریست های حفتر کمی قبل بیمارستان الخضرا را که به عنوان یکی از مراکز درمان بیماران کرونایی به این امر اختصاص داده شده بود، هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه مطرح شده است، حمله امروز ادامه کارنامه اقدامات مجرمانه نیروهای حفتر در هدف قرار دادن گروه‌های امدادی، کادر پزشکی و بیمارستان‌هاست.

این عملیات در ادامه ویدیوی کوتاهی از آتش گرفتن چند دستگاه خودرو بیرون محوطه بیمارستان و تلاش آتش‌نشانان برای خاموش کردن آنها را به اشتراک گذاشت.

شورای شهر محله ابوسلیم در بیانیه‌ای اعلام کرد، شهرداری هدف سلسله حملات بی‌برنامه شبه‌نظامیان حفتر به مکان‌های امن با استفاده از بیش از ۲۵ موشک گراد قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است، پنج غیرنظامی در این حملات زخمی شده و خساراتی به اموال عمومی و شخصی وارد شد.

همچنین در بیانیه یاد شده آمده است، موشک‌ها به ورودی بیمارستان الخضرا، پارکینگ، ورودی آمبولانس و بخش اورژانس و خانه‌های مسکونی پشت بیمارستان اصابت کردند.

تعداد کل مبتلایان به کرونا در لیبی روز دوشنبه به ۱۹ تن رسید که یکی از آنها فوت شد و یک مورد نیز بهبود یافت.

312 310

کد خبر 1373899

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیبی خلیفه حفتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز

حجت الله روستا رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س) با بیان اینکه این مرکز درمانی در تعطیلات نوروزی نیز همانند دیگر ایام سال، خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و مراجعان ارائه می‌دهد، اظهار کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد از بیست و هشتم اسفند سال ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در این مرکز، ارائه شده است.

او گفت: از مجموع ۱۱ هزار و ۲۰۶ خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، ۷ هزار و ۳۱۶ خدمت مربوط به بیماران سرپایی و ۳ هزار و ۸۹۰ خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.

او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را یک هزار و ۵۳۲ بیمار و اتفاقات اطفال را نیز ۶۳۱ بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین ۱۲۶ بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند.

رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز، تعداد عمل «جراحی قلب باز» انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، ۶ مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده را ۱۱۲ مورد اعلام کرد.

روستا افزود: بیمارستان قلب الزهرا (س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود ۸۰ هزار خدمت به بیماران سرپایی و ۳۰ هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می‌دهد.

او تصریح کرد: بیمارستان قلب الزهرا (س) هم اکنون دارای ۲۳۸ تخت، ۱۰ بخش بستری و ۱۳ واحد پاراکلینیک بوده و ۶۱ پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، ۴۳ پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند
  • آخرین نفس سیستم بهداشتی غزه / بیمارستان امل از کار افتاد