Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدرضا نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت درباره آخرین وضعیت مرخصی کرونایی دختر خود شبنم نعمت زاده اظهار کرد: دختر من (شبنم) هم به مانند سایر زندانیان به مرخصی آمده است.

او افزود: خودم و ایشان در سلامت هستیم و به کرونا مبتلا نشده ایم.

نعمت زاده درباره اتمام مدت مرخصی دخترش اظهار کرد: زمان بازگشت شبنم به زندان مشخص نیست و تا هر زمان قوه قضائیه اجازه دهد در مرخصی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبنم نعمت زاده از محکومان پرونده‌های مفاسد اقتصادی به ۲۰ سال حبس تعزیری، ۷۰ ضربه شلاق، محکومیت دائم از هرگونه خدمات دولتی و رد مال محکوم شده است.

کد خبر 498859 برچسب‌ها محمدرضا نعمت زاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمدرضا نعمت زاده نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته از اتمام لیگ شانزدهم زنان می‌گذرد و حالا بعد از اتمام این لیگ مهیج و زیبا، افسانه چترنور که به همراه زهرا قنبری موفق شد با 19 گل زده، برای دومین فصل پیاپی عنوان خانم گلی این رقابت ها را به دست آورد؛ پاسخ شفافی به تمام حواشی این فصل در گفت و گو با "ورزش سه" داد.

با جدایی از شهرداری سیرجان و اولین فصل حضورت در ملوان شروع کنیم. فصل خوبی پشت سر گذاشتی.

بعد از جدا شدن من و شبنم بهشت از شهرداری سیرجان، در تمام این یک سال و مدتی که در خدمت باشگاه خوب ملوان بودیم؛ اتفاقات خیلی خوبی برای ما افتاد و به همین دلیل نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم. کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ و به دست آوردن عنوان خانم گلی، و همینطور اینکه شبنم بهشت به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصل انتخاب شد، از اتفافات خوبی است که با جدایی از شهرداری سیرجان برای ما رقم خورد. من و شبنم تمام تلاش خودمان را کردیم و موفق شدیم با همدلی سایر بازیکنان، ملوان را بعد از 9 سال به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر برسانیم.

شاید این فصل تو و شبنم پرحاشیه‌ترین بازیکنان لیگ برتر زنان بودید. اختلافات شدید با مریم ایراندوست و کادرفنی شهرداری سیرجان و ماجراهای بعد از آن.

بنده 9 سال است که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم و در بسیاری از کشورها فوبتال بازی کردم اما هرگز در این سال‌ها در هیچ کجای دنیا ندیدم که که مربی حریف بعد از گل خوردن تیمش، به بازیکن زننده گل لگد بزند! خانم شهبازی برای من قابل احترام هستند و به همین دلیل نخواستم در فضای مجازی در این خصوص صحبتی داشته باشم. الان هم این موضوع را با شما مطرح می کنم چون مطلع شدم بابت شادی بعد از گلم از من شکایت کردند! باشگاه ما هم با ارسال ویدیو شادی گلی که انجام داده بودم برای فدراسیون، نشان داد که هیچ رفتار غیرحرفه‌ای انجام ندادم.

به نظرت بهترین بازیکن این فصل چه کسی بود؟

در همه جای جهان انتخاب بهترین بازیکن بر اساس اصول مشخص و حتی با کمک گرفتن از نرم افزارها انجام می شود اما اگر بخواهم نظر شخصی خودم را بگویم؛ شبنم بهشت بهترین بازیکن این فصل بوده است.

همکاری بی‌نظیری هم با هم دارید؛ بدون نگاه کردن به هم پاس می‌دهید و از این جهت هم حسابی مورد توجه بودید.

من و شبنم همدیگر را در زمین حس می کنیم! بدون نیاز به نگاه کردن همدیگر را پیدا می‌کنیم و خودتان دیدید گل‌های بی‌شماری هم به این شکل وارد دروازه حریفان کردیم. از او ممنونم چون عنوان خانم گلی را مدیون پاس‌های بی‌نقص شبنم هستم.

طرفدار چه تیمی هستی و بازیکن مورد علاقه‌ت از بین آقایان چه کسی است.

من طرفدار استقلال هستم و اگر این باشگاه در لیگ زنان تیم بدهد دلم می‌خواهد پیراهن آبی به تن کنم. بازیکن مورد علاقه‌م بین فوتبالیست‌های مرد هم مهدی قایدی است که برای او آرزوی موفقیت دارم.

دیگر خبرها

  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • فیلم/ اظهارات وزیر صمت درباره واردات خودروهای دست دوم
  • ریابکوف: غرب بداند که با یک قدرت هسته‌ای بزرگ روبروست
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • دیدار وزیر ورزش و زنوزی در هتل رونالدو! (عکس)
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • اظهارات وزیر رژیم پهلوی درباره پاسخ موشکی ایران به اسرائیل + فیلم
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش