Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گلستان گفت: با هماهنگی قرارگاه مردمی مدافعان سلامت استان، بیش از ۱۲ هزار سبد غذایی بین خانواده‌های تحت پوشش این اداره کل توزیع شد.

عیسی بابایی با بیان اینکه سالمندان و بیماران سخت علاج و خاص بیش از دیگران در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: از نخستین روزهای گسترش و شیوع کرونا، بسته‌های بهداشتی بین ۳۵ هزار خانواده دارای این بیماران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

با همکاری روحانیون جهادگر در عرصه مقابله با کرونا، ۹۰ پایگاه شورای سلامت محله در گرگان به عنوان زیر مجموعه این قرارگاه مرکزی استانی، راه اندازی شد.

این پایگاه‌های سلامت محور در بقیه ۱۳ شهرستان استان هم به تناسب جمعیتی در راه شکل‌گیری و برپایی است.

**

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: مهندسان استان تاکنون یک میلیارد ریال به صورت نقدی برای مقابله با ویروس کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان کمک کردند.

محمدابراهیم پور همچنین از ارسال سه محموله کمک های اهدایی سازمان به بیمارستان های حکیم جرجانی، پنجم آذر و شهید صیاد شیرازی گرگان توسط اعضای این نظام خبر داد.

**

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان از تهیه ۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه در کردکوی خبر داد و گفت : تلاش داریم با تسریع در تکمیل کارگاه های علی آباد و گرگان میزان تولید روزانه را به ۱۵۰ هزار قطعه برسانیم .

**

سرهنگ ابوالفضل وزیری فرمانده انتظامی رامیان گفت: با تشدید فعالیت‌های انتظامی و مقابله با ویروس کرونا در بازدید از واحدهای صنفی این شهرستان، ۳۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های صادره پلمب شد و ۴۰ واحد دیگر اخطار دریافت کردند.

همچنین در بازدید مشترک کارشناسان صنعت، معدن و تجارت به همراه نماینده فرمانداری، امکان انتظامی و رییس اتاق اصناف آزادشهر، ۱۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

**

فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۲۲ هزار و ۲۵۸ عدد انواع کالای بهداشتی در استان خبر داد و گفت: این اقلام از قبیل دستکش و ماسک به صورت عمده توسط برخی افراد در فضای مجازی به فروش می‌رسید.

سرتیپ دوم ستاد روح‌الامین قاسمی اظهار داشت: این اقلام شامل ۲۱ هزار و ۲۰۰ ماسک، ۹۷۶ جفت دستکش و ۶۲ ژل ضدعفونی کننده است که در گرگان و بندرگز نگهداری می‌شد.   

برچسب‌ها ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی ره گلستان ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی ره گلستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.
 
وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خودداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود. 
 
این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • کشف سیگار و تنباکوی قاچاق در گرگان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • تجمع طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • قدردانی طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان از اقدام نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان