Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:47:12 GMT

هشدار مسئولان تالش به فعالیت غیربهداشتی سردخانه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۹۷۵

هشدار مسئولان تالش به فعالیت غیربهداشتی سردخانه‌ها

گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است، زینب افراز روز سه شنبه به همراه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و مدیر شهرک صنعتی کشلی در بازدید از کارخانه ها و سردخانه های این شهرک گفت: به منظور پیشگیری از انتشار بیماری کرونا، ضدعفونی این اماکن و استفاده کارگران از ماسک و دستکش و رعایت فاصله بین آنها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیران کارخانه ها و سردخانه ها رعایت موازین بهداشتی را جدی بگیرند و در صورت کمبود اقلام بهداشتی از تعداد کارگرن بکاهند و در صورت تخطی و بی توجهی، به تعطیلی و پلمب واحدها اقدام خواهد شد.

تالش از قطب های تولید کیوی در استان گیلان است و انبارهای متعدد سورتینگ و بسته بندی و سردخانه های محصولات کشاورزی در این شهرستان فعالیت می کنند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۹۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سلامت تالش بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سلامت تالش بهداشت و سلامت کرونا ویروس کرونا سلامت تالش بهداشت و سلامت سردخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ولی بهره‌مند، امروز _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بر اثر فعالیت این سامانه رگبار باران، تگرگ و گاهی تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی شده‌است.

وی افزود: آب‌گرفتگی معابر، کاهش دید، امکان سقوط سنگ از ارتفاعات و احتمال خسارت به نهال‌ها و درختان آسیب‌پذیر از ویژگی‌های این سامانه است.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتیاط در تردد بین شهری، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی، پناه گرفتن کشاورزان و دام‌پروران در مکان‌های امن هنگام بروز رعدوبرق و خودداری از چرای دام در مناطق مرتفع از نکاتی است که شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی باید در زمان فعالیت این سامانه رعایت کنند.

کد خبر 744416

دیگر خبرها

  • ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر
  • فاجعه بزرگ در سردخانه یک فروشگاه زنجیره‌ای در زاهدان
  • بیش از ۲۸ تن لاشه غیربهداشتی دام و طیور در کرمانشاه ضبط و معدوم شد
  • این بیماری هنوز دنیا را تهدید می‌کند؟
  • صدور هشدار قرمز قرمز جوی و دریایی در هرمزگان
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • هشدار سازمان اطلاعات سپاه درخصوص حمایت از رژیم صهیونیستی
  • کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در کهگیلویه و بویراحمد