Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حلوصی آکار» وزیر دفاع تلفنی روز گذشته (دوشنبه) طی یک تماس تلفنی با سرلشکر «محمد حسین باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در خصوص موضوعات مختلف از جمله شیوع کرونا و مقابله با این ویروس گفت‌وگو کردند.

بنا به گزارش خبرگزاری «ILKHA»، وزیر دفاع ترکیه در تماس تلفنی خود با سرلشکر باقری به اقدامات نیروهای مسلح و دولت ترکیه در مدیریت و مقابله با بیماری همه‌گیر کروناویروس اشاره کرد و گزارش جامعی درباره آمار و روند شیوع ویروس کووید-19 در ترکیه ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آکار همچنین در گفت‌وگو با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران خواستار تبادل تجارب علمی، تخصصی و اجرایی میان نیروهای مسلح دو کشور ایران و ترکیه شد.

بر اساس این گزارش، وزیر دفاع ترکیه در ادامه این گفت‌وگو همچنین تأکید کرد که در صورت نیاز ترکیه آماده ارسال تجهیزات و تدارکات پزشکی و مورد نیاز به کشور دوست ایران می‌باشد.

* فارس

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نیروهای مسلح وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز جاری (۲۹ فروردین) روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نزاجا، مراسم رژه نیروهای مسلح در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق در دفاع از میهن اسلامی‌مان اقتدار و حماسه آفریدند.

علی اکبر حسینی محراب با گرامی داشت روز ارتش افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در راه دفاع از ایران اسلامی مجاهدت می‌کنند و برای ملت ما عظمت و عزت می‌آفرینند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

همچنین در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 6080862

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • سرلشکر موسوی: هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای ژاپنی
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین
  • گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل
  • تقدیر سرلشکر باقری از ارتش بخاطر همدلی با سپاه