Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:44:14 GMT

کشف ۳۰ هزار ماسک احتکاری توسط پلیس البرز

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۲۷۳

کشف ۳۰ هزار ماسک احتکاری توسط پلیس البرز

ایسنا/البرز رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان، ۳۰ هزار عدد ماسک بهداشتی احتکار شده توسط یک خانم در شهر تهران کشف شد.

سرهنگ نورمحمد فتحی زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات پلیسی ماموران این پلیس، مشخص شد خانمی با احتکار تعداد قابل توجهی ماسک بهداشتی قصد عرضه آنها به بازار آزاد با قیمت غیرمتعارف را دارد که با توجه به نیازمندی مردم به اقلام بهداشتی در این ایام، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس البرز، وی افزود: در ادامه ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و به کار گیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل دپو ماسک‌ها در شهر تهران شده و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و پلیس امنیت عمومی فاتب به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آن جا تعداد ۳۰ هزار عدد ماسک بهداشتی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام احتکاری موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج

   


به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سرهنگ"علیرضا امیری"در تشریح این خبر گفت:در روز‌های پایانی فروردین و بنا به مطالبات مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت در مناطق جرم خیز با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت:در اجرای طرح اخیر، ماموران این فرماندهی موفق شدند۲۳نفرخرده فروش، ۱۰نفرمعتاد متجاهر، ۹ سارق را دستگیر و ۲۲ فقره انواع سرقت را کشف کنند.

دیگر خبرها

  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهنوج