Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:51:26 GMT

آلمانی‌های بیشتری کرونایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۲۹۲

آلمانی‌های بیشتری کرونایی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آلمان از افزایش ۳ هزار و ۸۳۴ نفری شمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به این ترتیب شمار افراد آلوده به کووید ۱۹ در این کشور به ۹۹ هزار و ۲۲۵ نفر رسید حال آنکه تعداد قربانیان نیز با ۱۷۳ مورد افزایش، یک هزار و ۶۰۷ نفر گزارش می‌شود.

این در حالی است که وزارت کشور آلمان هرگونه تصمیم برای کاهش یا پایان دادن قرنطینه بعد از تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4894642 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان ویروس کرونا بیماری های واگیر ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دونالد ترامپ ایران فلسطین افغانستان سوریه قربانیان کرونا روسیه تحریم اقتصادی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چطور بدون نوشیدن قهوه سرحال و هوشیار باشیم؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سلامت نیوز، می توانید بدون اینکه میزان نوشیدن قهوه ی خود را افزایش دهید با کمک روش های سالم زیر سرحال تر بشوید:

میان‌وعده سالم بخورید
سبزیجات برگی مانند اسفناج و کلم پیچ ویتامین B بدن شما را افزایش می دهند. ویتامین B بخشی از فرآیند انرژی‌سازی سلول‌های شماست.

آب بنوشید
اگر احساس خستگی و خواب آلودگی شدیدی می کنید، ممکن است نیاز به نوشیدن آب بیشتری داشته باشید. یکی از نشانه های کم آبی بدن، خستگی و خواب آلودگی است.

به فضای باز بروید و قدم بزنید
نه تنها تغییر مناظر و کمی هوای تازه حواس شما را بیدار می کند، بلکه نور خورشید به تنظیم چرخه خواب و بیداری شما کمک می کند. سعی کنید حداقل ۳۰ دقیقه در روز در معرض نور طبیعی خورشید قرار بگیرید؛ اگر بی خوابی دارید یک ساعت بیشتر نور خورشید دریافت کنید. ضد آفتاب را فراموش نکنید!

ورزش کنید
حرکت بدن به سلول های شما می گوید که به انرژی بیشتری نیاز دارید. بدن شما بیدار و فعال می شود و شروع به سوخت و ساخت بیشتر می کند. ورزش همچنین اندورفین - هورمون های "احساس خوب" را آزاد می کند و کمی خلق و خوی طبیعی شما را تقویت می کند. در نتیجه احساس خواب آلودگی کمتری خواهید داشت.

چطور با مصرف کافئین دچار مسمومیت می‌شویم؟

یک روال خواب داشته باشید
اگر هر روز در ساعات مشخصی به رختخواب بروید و از خواب بیدار شوید، بدن شما متوجه می‌شود که چه زمانی زمان هوشیاری و چه زمانی زمان استراحت است.

رایحه‌درمانی را امتحان کنید
برخی از رایحه ها می توانند به تقویت حواس شما کمک کنند و در تمرکز بیشتر، افزایش انرژی و موارد دیگر به شما کمک کنند. برای احساس بیداری بیشتر، اکالیپتوس، لیمو یا نعناع فلفلی را امتحان کنید.

پروتئین بیشتری مصرف کنید
به جای مصرف قند و کربوهیدرات بیشتر برای کمک به بیدار ماندن، غذاهایی را انتخاب کنید که حاوی مقداری پروتئین یا چربی سالم هستند. آنها مدت بیشتری در بدن شما می مانند و به شما کمک می کنند از سقوط قند جلوگیری کنید و سرحال تر بمانید.

از صفحه نمایش فاصله بگیرید
احساس خواب‌آلودگی ممکن است راهی باشد که چشم‌های شما می‌گویند که برای تمرکز بر روی صفحه‌نمایش نیاز به استراحت بیشتر دارند. برای جلوگیری از خستگی چشم، هنگام کار مرتباً به دوردست ها نگاه کنید و از رایانه یا تلفن خود دور شوید.

تغذیه چه تاثیری در بروز آکنه دارد؟ | بهترین رژیم غذایی برای داشتن پوستی سالم

یک چرت چنددقیقه‌ای بزنید
گاهی اوقات بدن شما فقط نیاز به تنظیم مجدد خواب و بیداری دارد. یک چرت کوتاه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه ای می تواند به شما کمک کند هوشیاری بیشتری داشته باشید و خلق و خوی خود را بهبود بخشید.

آدامس بجوید
برخی مطالعات نشان می‌دهند که جویدن آدامس می‌تواند هوشیاری شما را بالا ببرد و به شما کمک کند سریع‌تر واکنش نشان دهید، توجه شما را بهبود بخشد و بهره‌وری را در طول روز کاری افزایش دهد.

کد خبر 843890 برچسب‌ها خبر مهم خواب قهوه

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • تشدید رفتارهای اسلام‌هراسی در آلمان/ افزایش ۲ برابری آمارها در پی جنگ غزه
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی | به جای محکومیت اقدام مشروع ایران ...
  • انتقاد امیرعبداللهیان از همتای آلمانی در گفتگوی تلفنی/ اسرائیل اگر ماجراجویی کند با پاسخ متقابل مواجه می‌شود
  • افزایش شمار شهدای غزه به 33 هزار و 792 شهید
  • دستگیری صد‌ها قاچاقچی انسان طی ۶ ماه گذشته در آلمان
  • دستگیری صدها قاچاقچی انسان طی ۶ ماه گذشته در آلمان
  • آیا تغییرات اقلیمی در افزایش حساسیت بهاری نقش دارد؟
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد
  • چطور بدون نوشیدن قهوه سرحال و هوشیار باشیم؟