Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از600 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "محمدرضا مقیمی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر می کنند.
رئیس پلیس امنیت اقصادی ناجا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، 612 هزار و 677 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 465 هزار و 118 عدد دستکش، 80 هزار و 150 عدد انواع ماسک، 67 هزار و 409 عدد مواد ضدعفونی کننده و انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین 310 مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها تحویل شد، عنوان کرد: در این رابطه 64 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف انواع تجهیزات پلیس امنیت اقتصادی تجهیزات بهداشتی کالاهای بهداشتی عدد انواع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: مرد میانسال، با دندان گوش پسر جوان را در صف نانوایی کَند! + عکس

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی‌سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کشف شده شامل تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228002 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • گسترش خدمات بهداشتی سطح یک در کیش