Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدباقر نوبخت» این بخشنامه را به دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی قوای مجریه، مقننه و قضائیه، نیروهای مسلح، وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و مؤسسات دولتی نهادهای انقلاب اسلامی اعلام کرد.

این بخشنامه به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، مانده مرخصی و وجوه بازخریدی به منظور پرداخت به موقع مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان و خدوم دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹، ردیف‌های درآمدی ۲۱۰۲۱۸ با عنوان "درآمد حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی بابت بازخریدی و پاداش پایان خدمت" و ۲۱۰۲۲۱ با عنوان "منابع حاصل از فروش اموال و دارائی‌های منقول و غیرمنقول و مازاد دستگاه‌های اجرایی" و ردیف‌های هزینه‌ای ۲۸- ۵۳۰۰۰۰ با عنوان "اعتبارات بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان از محل فروش اموال مازاد" و ۵۷-۵۵۰۰۰ با عنوان "مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان" پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بخشنامه، باید از هم اکنون تدابیر لازم برای فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد و تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده اتخاذ شود تا در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آن دستگاه تأخیر یا وقفه‌ای ایجاد نشود. مبلغ واریزی به هر یک از ردیف‌های درآمدی ذی‌ربط به طور دقیق به آن دستگاه ابلاغ، تخصیص و پرداخت خواهد شد.

در ادامه این بخشنامه یادآوری شده است که از آنجا که هیچ‌گونه منابع اعتباری دیگری برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ پیش‌بینی نشده است، لذا مسئولیت هر گونه تعلل و تأخیر در این خصوص و پاسخ‌گویی به ذی‌نفعان و مراجع نظارتی ذی‌صلاح، بر عهده آن دستگاه خواهد بود.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه های اجرایی پرداخت پاداش فروش اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت

اداره‌کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بابت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ، تا پایان اردیبهشت معرفی‌نامه آنلاین صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره‌کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص «بیمه تکمیلی» بازنشستگان اطلاعیه‌ای صادر کرد که در این اطلاعیه آمده است: با توجه به برگزار نشدن مناقصه بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۳ و جهت تسهیل روند درمانی بیمه شدگان مشترک این صندوق، تا پایان اردیبهشت و مشخص شدن برنده مناقصه، جهت خدمات بستری، اعمال جراحی، رادیوتراپی، تهیه داروی بیماران خاص و همچنین شیمی درمانی در مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت آتیه‌سازان حافظ معرفی‌نامه آنلاین صادر می‌شود.

پذیرش امانی اسناد خسارت درمانی سال ۱۴۰۳ در شعب آن شرکت نیز همچنان صورت می‌گیرد و جای نگرانی برای بازنشستگان نیست.

در این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری توصیه شده است که با توجه به ثبت نشدن مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند.

کد خبر 746200

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار
  • دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی ابلاغ شد
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت
  • رفع مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان
  • مشکل چندین ساله تاخیر در برقراری مستمری بازنشستگان رفع شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش