Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نسبت به برگزاری برخی مراسمات در منازل، هشدار داد و گفت: این مساله بسیار خطرناک است و اگر برگزاری مجالس با این روند ادامه یابد؛ روزهای آینده، روزهای خوبی نخواهد بود و موارد مثبت ابتلا به کروناویروس قطعا بیشتر خواهند شد.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده با اشاره به ادامه ثبت موارد مثبت کروناویروس در جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: سه نفر از خرمشهر در یک مراسم عروسی شرکت کرده بودند که به کروناویروس مبتلا شده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد نتیجه عدم توجه به توصیه‌های ما مبنی بر عدم شرکت در مراسم‌، انتشار بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مراسم عروسی در روستای صراخیه در مجاورت تالاب شادگان و همچنین برگزاری مجالسی در منازل شادگان در روزهای گذشته، افزود: در این رابطه و همچنین در مورد بازار شادگان در شورای تامین در حال صحبت هستیم. متاسفانه اصنافی که نباید فعال باشند در بازار این شهر فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید:سوگ خاموش/ روایت بارسنگین غم خانواده‌ متوفیان مبتلا به ویروس کرونا

سلمان‌زاده با اشاره به برگزاری برخی مراسمات در منازل، هشدار داد: این مساله بسیار خطرناک است و اگر برگزاری مجالس با این روند ادامه یابد؛ روزهای آینده، روزهای خوبی نخواهد بود و موارد مثبت ابتلا به کروناویروس قطعا بیشتر خواهند شد.

وی تصریح کرد: امیدوارم در این زمینه فکری شود و هم مردم رعایت کنند و هم مسئولین پای کار باشند تا این مساله مدیریت شود

منبع: رکنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت

ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از اعضای ستاد مدیریت بحران خواست تدابیر لازم را جهت برگزاری آزمون سراسری به بهترین نحو اتخاذ نمایند.

احمد بلندنظر شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور گفت: دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به عنوان میزبان برگزاری آزمون سراسری نیز ستاد مدیریت بحران درون سازمانی را شکل دهند.

وی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش‌های شدید و سیل آسا در روزهای آینده افزود: بخشداران و دهیاران همانند روزهای گذشته آمادگی لازم را جهت مدیریت مناطق و حوزه‌های کاری خود در صورت رخداد شرایط حاد و بحرانی ناشی از بارش شدید باران داشته باشند.

فرماندار جیرفت از همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خواست در روزهای برگزاری کنکور همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنجشنبه و جمعه بیان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران نیز باید تدابیر لازم جهت برگزاری آزمون سراسری را به بهترین شکل ممکن اتخاذ کنند تا اینکه داوطلبان و خانواده‌هایشان با آسودگی خاطر و بدون دغذغه‌ از این مرحله عبور نمایند.

وی همچنین بر لزوم بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران از خیابان‌های منتهی به حوزه‌های برگزاری آزمون تاکید کرد تا اینکه در رفع موانع اقدام کنند.

وی از مسوولان شهرداری خواست هم اکنون نسبت به بارش‌های احتمالی و آبگرفتگی معابر عمومی تدبیر کنند تا اینکه در این مورد برای داوطلبان در تردد و ایاب و ذهاب مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار