Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@20:55:54 GMT

​تعطیلی مرکز اعلام بار اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۴۵۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل،رضا شیرین زاده افزود:بخاطر تجمع رانندگان در سالن های اعلام بار و باهدف پیشگیری از شیوع این ویروس مراکز اعلام بار تعطیل شد. وی با بیان اینکه رانندگان پرتلاش می توانند بجای حضور در این سالن ها، از طریق شرکت های حمل و نقل نسبت به بارگیری اقدام کنند تصریح کرد: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت 87 شرکت حمل ونقل کالا با بیش از7 هزار و 800 دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد:11 هزار و 400 راننده پرتلاش در بخش حمل ونقل کالای استان فعالیت می کنند. شیرین زاده از جابجایی بیش از 3 میلیون و 425 هزارتن کالا در 11 ماه گذشته در استان خبر داد.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال طی هفته گذشته و در دو ماموریت جداگانه موفق شدند دو شکارچی متخلف را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.
حسین معصوم زاده افزود: از متخلفان، یک قبضه اسلحه شکاری مجاز، تعداد ۶ قطعه لاشه کبک، ۳ قطعه کبک زنده و 10عدد فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شد.
وی عنوان کرد: محیط‌بانان این شهرستان به طور شبانه‌روزی به صورت پیاده و خودرویی در زیستگاه‌های منطقه حفاظت شده آق داغ و مناطق آزاد مشغول گشت و کنترل بوده و با هر گونه تخلف زیست محیطی از جمله تخریب، تصرف، آلودگی و آتش‌سوزی برخورد قانونی خواهند کرد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از مردم، همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی ، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • رشد ۲۵ درصدی جابه‌جایی کالا در کرمانشاه
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • رکود جدید در حمل ونقل ترانزیت جاده‌ای ثبت شد