Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@15:09:36 GMT

تردد هفت میلیون دستگاه خودرو در راه‌های قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۴۵۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، جواد حق لطفی افزود:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر خودداری مردم از سفرهای جاده‌ای، آمار سفرهای نوروزی به طور قابل توجهی کاهش یافت و آزادراه‌ها و سایر محورهای استان، نوروز خلوتی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مدت همچنین ناوگان جاده‌ای حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز ۷۳ هزار و ۸۹۵ مسافر را جا‌به‌جا کرد که در مقایسه با ۱۰۴ هزار و ۳۳۲ مسافر جا‌به‌جا شده در نوروز سال گذشته ۲۹ درصد کاهش داشت.  حق لطفی با اشاره به اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین ماه به منظور جلوگیری از گسترش ابتلا به کرونا آغاز شده است گفت: در قالب این طرح که برای هر کدا‌م از بخش های کشور مسوولیتی مشخص کرده، مبادی ورودی و خروجی استان جهت جلوگیری از ورود افراد غیربومی و مسافران به داخل استان با هماهنگی پلیس راه مسدود شده است.  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: با اجرای این طرح که تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد آمار عبور و مرور خودروها بیش از پیش کاهش پیدا کرده است. حق لطفی افزود: البته برای قطع کامل زنجیره انتقال کرونا این کاهش تردد کافی نیست و باید سفرها و رفت و آمدهای غیرضروری به صفر برسد.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در آزادراه تهران، شمال و محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه، مسیر (رفت و برگشت) تردد خودرو‌ها درحال حاضر روان گزارش شده است

در ضمن این محور‌ها فاقد مداخلات جوی است

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز، آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین