Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@16:23:37 GMT

نحوه پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان دولت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۵۲۴

نحوه پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان دولت اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت در این بخشنامه اعلام کرد که این دستورالعمل برای کلیه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی قوای مجریه، مقننه و قضائیه، نیروهای مسلح، وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و مؤسسات دولتی نهادهای انقلاب اسلامی به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، مانده مرخصی و وجوه بازخریدی به منظور پرداخت به موقع مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹، ردیف‌های درآمدی ۲۱۰۲۱۸ با عنوان "درآمد حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی بابت بازخریدی و پاداش پایان خدمت" و ۲۱۰۲۲۱ با عنوان "منابع حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول و مازاد دستگاه‌های اجرایی" و متقابلاً ردیف‌های هزینه‌ای ۲۸- ۵۳۰۰۰۰ با عنوان "اعتبارات بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان از محل فروش اموال مازاد" و ۵۷-۵۵۰۰۰ با عنوان "مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان" پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه در این بخشنامه آمده است که از هم اکنون تدابیر لازم برای فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد و تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده اتخاذ شود تا در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آن دستگاه تأخیر یا وقفه‌ای ایجاد نشود. مبلغ واریزی به هر یک از ردیف‌های درآمدی ذی‌ربط عیناً به آن دستگاه ابلاغ، تخصیص و پرداخت خواهد شد.

همچنین بر اساس این بخشنامه، هیچ‌گونه منابع اعتباری دیگری برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستان در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ پیش‌بینی نشده است؛ لذا مسئولیت هر گونه تعلل و تأخیر در این خصوص و پاسخ‌گویی به ذی‌نفعان و مراجع نظارتی ذی‌صلاح، بر عهده آن دستگاه خواهد بود.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1373908

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه بازنشستگی محمدباقر نوبخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه های اجرایی پرداخت پاداش فروش اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دوشنبه ۳ اردیبهشت طی سفر سرزده خود به شهرستان درگز از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی بازدید به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت این طرح کلان قرار گرفت.

بازدید از سد درونگر، بازدید از بند انحرافی و تونل زنگلانلو، بازدید از رودخانه‌های ایده لیک و لائین، بازدید از کارگاه احداث تونل مکانیزه سامانه انتقال آب از منابع آب مرزی و بازدید از کارخانه سگمنت و پورتال خروجی تونل؛ بخشی از برنامه‌های نماینده عالی دولت طی این سفر سرزده بود.

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • واریز پاداش سوادآموزان قبول شده در استان همدان
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • پایان ماه عسل برخی سازمان‌ها در سفرهای خارجی