Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند ماه پیش کلیپی از شهر بالاکان آذربایجان که روی آن صدای اذان گفتن مهدی یراحی میکس شده بود، روی یوتیوب قرار گرفت. اما از دو روز پیش، رسانه‌های مختلفی این کلیپ را به عنوان گرانادای اسپانیا پخش می‌کنند که بعد از نیم قرن صدای اذان در مسجد این شهر پخش شده.

اخبار چهره ها -  این ویدیو خیلی لایک و ریتوئیت شد و در هشتگ های ترکی اینستاگرام حسابی دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کاربرهایی متوجه می‌شوند که کلیپ مربوط به گرانادای اسپانیا نیست و متعلق به آذربایجان است و اذان در آنجا خوانده  نشده و مهدی یراحی آهنگساز و خواننده ایرانی این اذان را خوانده است و به وفور برای تصحیح این خبر و کلیپ این ویدیو بازبخش می‌شود و درباره‌اش توضیح می‌دهند.

جالب اینجاست که در میان کامنت ها بسیاری از افراد غیر ایرانی اذان مهدی یراحی را می شناسند و به آن اشاره می‌کنند. در ماه رمضان دو سال قبل هم سیبل‌جان، خواننده زن مشهور ترک در پستی که برای کشورش دعا کرد، صدای اذان گفتن مهدی یراحی را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

این ویدیو با وجود این سؤتفاهم به شدت مورد استقبال قرار گرفت و همه‌گیر شد. تا جایی که محمد حدید، میلیونر معروف آمریکا، نیز این گونه به آن واکنش نشان داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهدی یراحی مهدی یراحی خواننده مشهور پاپ مهدی یراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک

توجه داشته باشید که متوسط هزینه سالانه (average annual cost) نشان دهنده قیمت خالصی است که دانشجو پس از کسر میانگین ارزش کمک هزینه‌ها و یا بورسیه‌های دریافتی می‌پردازد.

هاروارد از همه سخت گیر‌تر است

آزمون اس‌ای‌تی، یک آزمون استاندارد است که معمولا برای پذیرش در کالج در ایالات متحده استفاده می‌شود. دانش آموزان دبیرستانی برای ارزیابی آمادگی خود برای کار آکادمیک در سطح کالج در این آزمون شرکت می‌کنند.

هنگام مقایسه نمرات اس‌ای‌تی، هاروارد و دارتموث جزو چالش برانگیزترین دانشگاه‌ها برای اخذ پذیرش هستند. میانگین نمرات اس‌ای‌تی برای دانش آموزان آنها ۷۶۰ برای خواندن و نوشتن و ۷۹۰ برای ریاضی است. با این حال، هاروارد نیمی از نرخ پذیرش (۳.۲٪) را در مقایسه با دارتموث (۶.۴٪) دارد.

در میان دانشگاه‌های برتر آمریکا در این لیست، دارتموث با ۳۳،۰۰۰ دلار و پرینستون با ۱۱،۱۰۰ دلار، به ترتیب بیشترین و کمترین میانگین هزینه سالانه را دارند.

در حالی که بدهی دانش‌آموزان در ایالات متحده در سال‌های اخیر افزایش یافته و در سال ۲۰۲۳ به ۱.۷۳ تریلیون دلار رسیده است، ارزش دریافت مدرک از هر یک از دانشگاه‌های ذکر شده از سایر دانشگاه‌ها بیشتر است و درآمد‌های قابل توجه دانشجویان سابق آنها، مؤید آن است.

به عنوان مثال، فارغ التحصیلان دانشگاه هاروارد بالاترین میانگین حقوق اولیه را در کشور دارند که ۹۱،۷۰۰ دلار است.

منبع: روزیاتو

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • فیلم| طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی
  • طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی | ویدئو
  • فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا