Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمانه خالقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بانوان این کمیته همچون هشت سال دفاع مقدس از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح شهر و روستاهای استان همگام با مدافعان سلامت برای مقابله با این بیماری در تلاش هستند.

وی از دوخت و توزیع روزانه ۵۰ دست "گان " بیمارستانی خبر داد و تصریح کرد: از آغاز شیوع این ویروس سالم سازی محیط و ضدعفونی کردن اماکن عمومی به ویژه مغازه‌های بانوان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی همیاری در طرح بسیج ملی و سلامت را از دیگر فعالیت های این کمیته خواند و ابراز داشت: تاکنون در پنج مرحله تعداد یک هزار و ۵۰۰ بسته ماده ضدعفونی در بین شهروندان استان توزیع شد.

مسوول کمیته بانوان خادم‌الشهدای استان سمنان با بیان اینکه توزیع مواد ضدعفونی به خانواده های شهدا در دستور کار است، ادامه داد: اهدای ماسک های آماده شده به ادارات، بانک‌ها، شرکت‌ها، سوپرمارکت‌ها و نانوایی‌ها هم روزانه انجام می شود.

وی از اهدای بسته های بهداشتی به خانواده های کم برخوردار نیز خبر داد و تصریح کرد: این بسته‌ها شامل دستمال، پودر، مایع دست و ظرفشویی بوده و برای تهیه آن ها بیش از۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

خالقی تهیه و اهدای بسته های پذیرایی به مراکز درمانی را از دیگر فعالیت های این کمیته خواند و اظهار داشت: تعدادی از بانوان این کمیته در غسل، کفن و دفن فوتی‌های کرونا با متولیان این امر همکاری دارند.

مسوول کمیته بانوان خادم‌الشهدای استان سمنان افزود: تاکنون ۴۵۰ بسته میان وعده و ۶۰ بسته معیشتی شامل قند، ماکارونی، رب و روغن و همچنین بسته‌هایی حاوی ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش بین کارگران فصلی توزیع شده است.

 تاکنون بیش از سه هزار تن با علائم بیماری های حاد تنفسی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مراجعه کرده‌اند که  ۸۷۳ نفر در بیمارستان امام حسین (ع) بستری شدند.

با احتساب چهار مورد شناسایی جدید روز گذشته، مجموع موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا ۴۳۵ نفر شدند که از این تعداد ۳۵۳ نفر معادل ۸۱ درصد بهبود یافتند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان شاهرود بانوان پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان شاهرود بانوان ویروس کرونا سمنان شاهرود بانوان بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در ایام ماه رمضان تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی با ارزش ۹ میلیارد تومان با کمک خیرین، مشارکت مردمی و کمیته امداد میان خانواده های مددجوی کمیته امداد توزیع شد.

معافی افزود: در سال گذشته در جشنی ۱۰۰ هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با حضور رئیس جمهور با کمک کمیته امداد و دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغال و آموزش‌های مهارتی به خودکفایی رسیدند که سهم مازندران ۴ هزار سرپرست خانواده بوده که اکنون به توانمندی اقتصادی رسیدند و دیگر مددجو نیستند.

او از توانمندسازی و استقلال اقتصادی ۲۳ هزار سرپرست خانواده در طرح آموزش، مهارت، کارآفرینی و استفاده از تسهیلات اشتغال در آینده نزدیک خبر داد و گفت: جذب هزار و یکصد میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال توسط این اداره کل که بیش از ۷۰ درصد این تسهیلات به جوانان جویای کارغیر مددجو این نهاد اختصاص داده شد و متقاضیان جوان جویای کار دهک ۱ تا ۵ می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

حجت السلام حیدری مدیر کل اوقاف مازندران نیز در این آیین از اجرای طرح "قرار یار یازدهم" خبر داد و گفت: در هر ماه این سبد معیشتی میان خانواده های کم برخوردار توزیع می‌شود.

وی افزود: از اسفند سال گذشته تا کنون حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵/۱ میلیون تومان میان خانواده‌های کم بر خوردار توزیع شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!