Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@10:36:52 GMT

۳۰۰ هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۷۳۸

۳۰۰ هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی توزیع می شود

رزم حسینی با بیان اینکه کاهش تجمعات قطعا در پیشگیری از مبتلا به ویروس کرونا تاثیرگذار خواهد بود، گفت:۳۰۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان پیش‌بینی شده است که بخشی از آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته و مابقی هم توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علیرضا رزم‎ حسینی» امروز( ۱۹ فروردین) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از کادر درمانی و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده همچنان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سیاست‌های محدودکننده در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ادامه خواهد داشت، افزود: همانطور که در ستاد ملی مقابله با کرونا هم مصوب شد، محدودیت‌های خارج از استانی همچنان به قوت خود باقی ا‌ست.

 

وی با بیان اینکه بر اساس نظر پزشکان، در صورتی که تجمعات کاهش پیدا کند و زنجیره انتقال قطع شود، قطعا در پیشگیری از مبتلا به ویروس کرونا تاثیرگذار خواهد بود، گفت:۳۰۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان پیش‌بینی شده است که بخشی از آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته و مابقی هم توزیع خواهد شد.

 

رزم حسینی اظهارداشت: با توجه به اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل کم ریسک می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به نحوه چگونگی فعالیت این واحدها را با جزئیات مشخص می‌کند.

 

استانددار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر اصناف برای اجرای پروتکل های ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بر عهده تعزیرات، اصناف و پلیس نظارت بر اماکن خواهد بود.

 

رزم‌حسینی ضمن تشکر از مردم استان برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌ویژه در روز طبیعت، گفت: فرهنگ مربوط به رفتار اجتماعی باید توسط رسانه‌ها و صداوسیما مرکز استان تبلیغ شود تا مردم در خانه‌ها بمانند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد پیشگیری از بیماری کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل موسسه خیریه بیماران خاص آران و بیدگل گفت: برای تهیه این بسته‌ها بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های خیران شهرستان هزینه شده است.


دکتر تقی نمکی افزود: چای، حبوبات، گوشت و برنج و ماکارونی از جمله مواد این بسته‌های معیشتی است که به همت اعضای موسسه تهیه شده است. 

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی رمضانی در شاهرود
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی
  • ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد
  • توزیع بسته معیشتی در آران و بیدگل
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان