Web Analytics Made Easy - Statcounter

میمبلا در تلاش برای بازگشت به میادین است.

طرفداری- هافبک پرویی تیم فوتبال تراکتور روند درمانی خود را در تعطیلات لیگ در تبریز پیگیری می‌کند.

به گزارش تسنیم، ویلیان میمبلا، هافبک پرویی تیم فوتبال تراکتور که از ناحیه مچ پا با مصدومیت مواجه است، در تعطیلات کنونی لیگ برتر در پی شیوع ویروس کرونا، تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی خود را در شهر تبریز و زیر نظر پزشکان تیم تراکتور پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میمبلا که چندین هفته است به دلیل مصدومیت دور از میادین است، اکنون به بهبودی نسبی دست یافته و کادرفنی تراکتور امیدوارند این بازیکن در صورت شروع مجدد مسابقات لیگ برتر بتواند دوباره در ترکیب تیمش به میدان برود.

همچنین به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت طولانی میمبلا و عملکرد او در تیم تراکتور، این بازیکن در پایان فصل با وجود اینکه دو فصل دیگر از قراردادش باقی مانده، از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی

به گزارش ورزش سه، در روزی که محمد عباس‌زاده سه موقعیت گلزنی خوب به دست آورد، سرانجام روی اشتباه حسین پورحمیدی و خطای پنالتی او، نساجی به گل پیروزی رسید.  

این سومین بازی متوالی بود که تراکتور دروازه خود را باز شده دید و موقعیت مطلوب دفاعی خود را از دست داد.

تراکتور در حالی در سه بازی اخیر ۶ گل خورده که این تعداد گل را در ۱۲ بازی قبلی خود دریافت کرده است.

به نظر می‌رسد تراکتور برای بازگشت به فرم مطلوب علاوه بر بهبود خط حمله باید فکری هم به حال خط دفاعی خود کند، خصوصا اینکه آنها مقابل نساجی، بدون هافبک دفاعی وارد زمین شدند و نتوانستند حملات این تیم را خنثی کنند.البته شاید معضل دیگر تراکتور این باشد که صفا هادی، هافبک دفاعی این تیم نیز این فصل جزو ضعیف‌ترین بازیکنان بوده است.

عکس از معین نادری

دیگر خبرها

  • برد تیم فوتبال نساجی در برابر تراکتور سازی تبریز
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!