Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@15:47:09 GMT

مهلت شرکت در جشنواره پایان نامه های قرآنی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۸۴۸

مهلت شرکت در جشنواره پایان نامه های قرآنی تمدید شد

مهلت ارسال پایان نامه های برتر دینی و قرآنی به نوزدهمین جشنواره ملی پایان ‌نامه‌های برتر دینی و قرآنی دانشجویان تا اول مهرماه ۹۹ تمدید شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با توجه به تعویق زمان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم مهلت ارسال پایان نامه های برتر دینی و قرآنی دانشجویان تا اول مهرماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فراخوان نوزدهمین جشنواره ملی پایان ‌نامه‌های برتر دینی و قرآنی دانشجویان که در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ به دانشگاه ها ارسال شده بود مهلت ارسال پایان نامه ها اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ذکر شده بود.

بنابراین تمام پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری که در ترم دوم سال تحصیلی گذشته و همچنین در طول سال تحصیلی جاری دفاع شده باشند امکان شرکت در این دوره را خواهند داشت.

متقاضیان لازم است پایان نامه های خود را در قالب‌ فایل الکترونیکی (به همراه مشخصات کامل خود) به نشانی الکترونیکی دبیرخانه به آدرس quranmsrt.ir@gmail.com ارسال کنند.

در این دوره از جشنواره، دو بخش ویژه «نماز» و «امر به معروف و نهی از منکر» در نظر گرفته شده است که پایان نامه های مرتبط با موضوعات فوق به صورت جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفته و جوایز ویژه ای نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان قرآن وزارت علوم جشنواره پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • انتشار پایان‌نامه‌های برتر تقاضا محور برای مهار تورم و رشد تولید از دانشگاه شهرکرد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد