Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@01:41:31 GMT

مجوز تولید ماسک ان ۹۵ در خراسان جنوبی صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۸۷۷

مجوز تولید ماسک ان ۹۵ در خراسان جنوبی صادر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  غلامرضا آهنی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و انجام اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه و تفویض اختیار از سوی اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو اولین مجوز تولید ماسک N۹۵ در استان از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صادر شد.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا و با توجه به احساس مسئولیت اجتماعی مردم و بخش خصوصی برای ورود به عرصه تولید ملزومات پزشکی یکی از تولیدکنندگان ماسک استان خراسان جنوبی  به تولید ماسک N۹۵  اقدام کرد که مورد تایید کارشناسان واحد ملزومات و تجهیزات این معاونت قرار گرفت و موفق به اخذ مجوز تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: این کارگاه تولیدی واقع در شهر بیرجند روزانه حدود ۳۰۰ عدد ماسک N۹۵  تولید می‌کند و برای عرضه به مراکز درمانی به معاونت غذا و دارو دانشگاه تحویل خواهد داد.

آهنی بیان کرد: این کارگاه همچنین مجوز تولیدکنندگان جراح و لباس کاور آل را از معاونت غذا و دارو اخذ کرده است.

وی ادامه داد: در زمینه تولید ماسک سه لایه نیز تاکنون چندین مورد مراجعه و ارسال نمونه محصول برای این معاونت داشته‌ایم که تعداد زیادی از آن‌ها حداقل استانداردهای لازم را نداشته و به متقاضیان راهنمایی‌های لازم برای افزایش کیفیت محصولات ارائه شده است.

آهنی اضافه کرد: تاکنون از مجموع محصولات ارائه شده، ماسک سه لایه ۱۰ کارگاه تولیدی پس از تایید کاشناسان واحد تجهیزات و ملزومات معاونت غذا و دارو موفق به اخذ مجوز تولید شده‌اند.

کد خبر 498872 برچسب‌ها كرونا در ايران استان خراسان جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان خراسان جنوبی معاونت غذا و دارو تولید ماسک مجوز تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عزتی با اعلام این خبر گفت: در راستای اعمال سیاست‌های تشویقی شهرداری تبریز در تعرفه و عوارض محلی مصوب شورای اسلامی شهر و با هدف توسعه گردشگری و افزایش مراکز اقامتی در شهر تبریز، مجوز احداث ۲ باب هتل در منطقه غرب و هسته مرکزی شهر و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کمیسیون ماده ۵ استان صادر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: طبق مصوبه صادره از کمیسیون ماده ۵ استان، هتل الهیه واقع در آخر شهرک طالقانی به مساحت عرصه ۶ هزار مترمربع و زیربنای ۳۵ هزار مترمربع شامل: مرکز اقامتی، تجاری و پارکینگ بوده و همچنین هتل گسترش ۲ واقع در چهارراه هفت تیر (آبرسان) و ضلع شمالی هتل گسترش به مساحت ۲۳۰۰ مترمربع در یازده طبقه شامل مرکز اقامتی، پارکینگ و پارکینگ عمومی است که جهت اجرا به شهرداری‌های مناطق ابلاغ شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به ماده ۳۶ لایحه تعرفه و عوارض محلی مبنی بر صدور پروانه رایگان برای مراکز اقامتی در سطح شهر گفت: احداث هتل‌ها با هر درجه و ستاره در هر کاربری، بعد از تصویب در کمیسیون ماده ۵ از پرداخت هرگونه عوارض مفاد این تعرفه معاف بوده و شهرداری تبریز مبلغی از بابت هرگونه عوارض اخذ نخواهد کرد.

عزتی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز آمادگی خود را جهت ارائه تسهیلات گوناگون در راستای اجرای پروژه‌های شهری به ویژه در حوزه گردشگری اعلام کرد و از سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف به ویژه بخش خصوصی در جهت توسعه و رونق گردشگری دعوت به عمل می‌آورد.

کد خبر 6081399

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • بازدید مقام سازمان غذا ودارو از آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور