Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@15:34:20 GMT

فیلم/ ایثار کادر درمانی در مناطق صعب‌العبور کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۹۹۴

ایثار کادر درمانی کشور را در رسیدگی به هموطنانمان در مناطق صعب‌العبور را در این ویدئو مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پس از شیوع بیماری کرونا و نیاز جامعه به  خدمات پزشکی و درمانی،  هر روزه  شاهد ایثار و فداکاری کادر درمانی کشور هستیم.

دسترسي سخت پزشک و بهورز به روستاي صعب العبور نوده در استان لرستان جهت ویزیت بیماران و بررسی گروه‌های پر خطر و آموزش پیرامون این بیماری را در این ویدئو مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام۴۱۰۰/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا بیماری عفونی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان گفت :  امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه آزمون استخدامی اداره کل تأمین اجتماعی استان همزمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد .

عبدالرضا روشنی افزود: در این آزمون تعداد ۶۱۹۴ نفر داوطلب در عناوین شغلی مختلف با هم به رقابت پرداختند و بعد از انجام مصاحبه و گزینش تعداد ۸۸ نفر در شعب تأمین اجتماعی و ۳۰۹ نفر در مراکز درمانی استان خوزستان مشغول بکار خواهند شد.

وی با تأکید براینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور از حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایتمندی بیشتر، اقدام به جذب نیرو برای تمام استان‌ها در سراسر کشور نموده که در دو بخش بیمه‌ای و درمانی این نیروها، پس از طی مراحل اداری و استخدامی در سالجاری آغاز بکار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • طرح ایجاد آزمایشگاه‌های سلامت در مناطق صعب‌العبور کشور امسال اجرایی می‌شود
  • ایجاد آزمایشگاه پزشکی در مناطق صعب‌العبور
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • (ویدئو) تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زدۀ دشتیاری بلوچستان
  • (ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از بارش باران در ساحل هرمز