Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@11:38:49 GMT

پیشی گرفتن بایدن از ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۰۸۱

نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه فلوریدای شمالی نشان می‌دهد «جو بایدن» با ۶ پله صعود در ایالت فلوریدا که بزرگترین میدان نبرد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ محسوب می‌شود از دونالد ترامپ، رقیب اصلی جمهوریخواه خود سبقت گرفته است. ناطقان:  به نقل از تارنمای هیل که اخبار و تحلیل های مربوط به دولت و کنگره آمریکا را منتشر می کند؛ «جو بایدن» معاون باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا با ۶ پله در ایالت فلوریدا از دونالد ترامپ پیشی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نظرسنجی جدید دانشگاه فلوریدای شمالی که روز دوشنبه، ۶ آوریل (۱۸ فرودین ماه) منتشر شده است، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا به این امتیاز دست یافته است.

در این نظرسنجی، ۴۶ درصد از رای دهندگان ثبت نام شده در «ایالت آفتاب» از بایدن حمایت کرده اند و این در حالی است که ۴۰ درصد از رای دهندگان با ترامپ همراه شده اند».

تارنمای هیل در این باره افزوده است «مایکل بیندر» «مدیر مرکز تحقیقات افکارسنجی عمومی» اعتقاد دارد درباره پیشتازی بایدن باید احتیاط به خرج داد چرا که نتایج این نظرسنجی براساس پاسخ های ۳۴۴۴ رای دهنده ثبت شده ایالت فلوریدا به جای رای دهندگان محتمل است که مقایسه آن با داده های انتخابات گذشته را دشوار می کند».

ایالت فلوریدا با ۲۹ رای الکترال و سابقه نتایج انتخابات غیرقابل پیش بینی، بزرگترین میدان نبرد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ محسوب می شود و هر دو طرف مبلغ هنگفتی پول را برای تلاش برای دستیابی به نتیجه در این ایالت هزینه می کنند. ترامپ که صاحب املاک متعددی در «ایالت آفتاب» است و مدت زمان قابل توجهی را در آنجا می سپری می کند.

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در ۳ نوامبر ۲۰۲۰ مصادف با ۱۳ آبان ۱۳۹۹ برای انتخاب رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و معاون او برگزار خواهد شد. این انتخابات پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا است. برنده انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰، در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ کارش را آغاز می‌کند.

دو حزب اصلی شرکت‌کننده در انتخابات، حزب دموکرات و حزب جمهوریخواه هستند. دونالد ترامپ که در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد، متقاضی انتخاب مجدد برای دوره دوم در سال ۲۰۲۰ است.
منبع: تابناک برچسب ها: بایدن ، ترامپ ، امریکا ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بایدن ترامپ امریکا ناطقان انتخابات ریاست جمهوری ایالت فلوریدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896539

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟