Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی روز سه شنبه در پایان دویست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران توضیح داد: بحث‌هایی همچون فاصله‌گذاری اجتماعی فراتر از موضوع مترو و اتوبوس است.

وی ادامه داد: زمانی که تعداد مسافران کم باشد می‌توان از شیوه‌نامه‌ فاصله گذاری اجتماعی استفاده کرد اما اگر مسافر زیاد باشد که این شیوه‌نامه موثر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته هاشمی، اگر قرار باشد فاصله یک یا دو متر حفظ شود این حتی در تاکسی هم جواب نمی‌دهد چه برسد به مترو.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص جلسه امروز شورا نیز گفت: امروز میزبان دکتر زالی بودیم و در حال حاضر دوگانگی در صحبت‌های مسئولان ارشد دیده می‌شود چرا که از یک سو وزارت بهداشت و درمان تقاضای اعمال سختگیری‌های بیشتر را دارد اما از سوی دیگر بخش اقتصادی کشور نیز تصمیماتی اتخاذ می‌کند که باعث می‌شود مردم خود به خود احساس کنند که قدرت ویروس کرونا خیلی هم زیاد نیست.

هاشمی خاطرنشان کرد: تصمیمات درست و روشن برای مردم تبیین نمی‌شود و موضوع لوث شده و این را نیز در صحبت‌های دکتر زالی حس کردیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرداری تهران محسن هاشمی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری تهران محسن هاشمی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ویروس کرونا شهرداری تهران محسن هاشمی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ساعت فعالیت مترو پایتخت در شب‌های قدر

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، رضا محمد نژاد اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

کد خبر 739543

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر اعلام شد
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو پایتخت در شب‌های قدر