Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود خراسان رضوی با اشاره به مجازی بودن برنامه‌های نیمه شعبان در سال جاری گفت: همزمان با ایام نیمه شعبان بیش از هزار بسته فرهنگی مهدویت به پرستاران و کادر درمان درگیر با کرونا اهدا می‌شود.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، درباره برنامه‌های بنیاد مهدی موعود خراسان رضوی در نیمه شعبان اظهار کرد: امسال با توجه به بیماری کرونا و تعطیلی همه مساجد و مراکز فرهنگی تصمیم به اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود خراسان رضوی ادامه داد: از جمله برنامه‌های امسال گسترش مباحث معرفتی مهدویت و برگزاری مسابقات با موضوع مهدویت برای سنین مختلف است.

وی بیان کرد: ما برای برنامه‌های خود با آموزش و پرورش و صدا و سیما صحبت کردیم که انشاالله با محتوایی که در اختیارشان گذاشتیم فرهنگ مهدوی، سبک زندگی و اخلاق مهدوی را اشاعه دهند.

موسوی نسب متذکر شد: بیش از هزار بسته فرهنگی مهدویت را در ایام نیمه شعبان با کمک دانشگاه علوم پزشکی مشهد به پرستاران و کادر درمان کرونا اهدا خواهیم کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود خراسان رضوی با اشاره به پرتال جامع مهدویت خبر داد: یک سری محتوای الکترونیک شامل کتاب و اینفوگرافیک هم در پرتال جامع مهدویت قرار دادیم تا مجموعه‌های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

«مهدویت» یک بحث جهانی است

وی درباره اهمیت نیمه شعبان اظهار کرد: پیامبر اکرم فرمودند که امت دوران غیبت، افضل همه دوران‌ها هستند و شب نیمه شعبان از نظر فضیلت بعد از شب‌های قدر قرار دارد.

موسوی نسب ادامه داد: اعمال و دعاهایی در این شب و روز نقل شده است که خصوصا در این بحران کرونا بهتر است توسط آن‌ها به خداوند متوسل شویم و  برای همه جامعه بشریت طلب شفا کنیم چرا که مهدویت یک بحث جهانی است و فقط محدود به اسلام نیست.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود خراسان رضوی در پایان با اشاره به اهمیت توجه جوانان به مهدویت بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم توجه ویژه‌ای به جوانان دارند و اصحاب حضرت مهدی(عج) هم اکثرشان جوان هستند؛ واجب است که جوانان ما در واقع یک جوان منتظر باشند و یک جهش در تولید محتوای مهدویت برای سایر جوامع داشته باشند.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدویت خراسان رضوی درمان نیمه شعبان نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد

حجت الاسلام مهدی رمضانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، بیست و کل قرآن کریم ، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کردند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آیت‌الله جوادی آملی: حفظ قرآن به اداره بهتر کشور منجر می‌شود پژمانفر، نماینده مجلس: بیش از ۶۰ درصد دانش‌آموزان به روخوانی و روان‌خوانی قرآن مسلط نیستند ۲۵۰۰ زندانی کرمانی حافظ قرآن هستند

دیگر خبرها

  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی