Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@14:39:51 GMT

نظارت بر صنوف میوه و تره بار ایلام تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۱۰۹

نظارت بر صنوف میوه و تره بار ایلام تشدید می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: نظارت بر صنوف میوه و تره بار ایلام تشدید می شود.

«یارالله نصیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت امروز از نحوه فعالیت بازار میوه و تره بار ایلام بازدید کردند.

 

وی گفت: نظارت در بازار میوه و تره بار توسط بازرسین به صورت مستمر در حال پیگیری است و در این راستا امروز درقالب گشت مشترک از میادین میوه و تره بار، عمده فروشی و نیز صنوف خرده فروشی بازدید به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نصیری افزود: در این بازرسی ها ضمن رصد بازار و کشف قیمت، بر تعدیل نرخ میوه و تره بار تاکید و برای تعدادی از واحدهای صنفی متخلف پرونده تعزیری تشکیل شده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تصریح کرد: بازرسین صمت استان ایلام در دو نوبت صبح و عصر کار نظارت را بر عهده داشته و وضعیت اقلام میوه و تره بار را به صورت روزانه رصد می کنند.

 

وی افزود: از همشهریان عزیز تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه  تخلف اعم از گرانفروشی، کم‌ فروشی و.... مراتب را به تلفن ۱۲۴ ستاد خبری صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند.

 

وی با قدردانی از مشارکت و همراهی بیش از ۹۰ درصد صنوف با دولت و کمک در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، یادآور شد: انتظار داریم پس از شروع فعالیت صنوف همه موارد بهداشتی توسط کسبه و بازاریان رعایت شود.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: نظارت و بازرسی نظارت بر بازار نظارت میوه و تره بار معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ایرانی با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی افراد سودجو قصد سوء استفاده از شرایط فعلی بازار را دارند تا با افزایش خودسرانه قیمت ها، نظم عمومی بازار را بر هم بزنند افزود: افرادی که خودسرانه قیمت‌ها را افزایش داده بودند، با ورود به موقع کارشناسان و بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، موضوع بررسی و پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی با عنوان تخلف گران‌فروشی به مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی به افزایش خودسرانه نرخ ورودی میدان میوه و تره بار اردبیل هم اشاره کرد و گفت: با قیمت گذاری خودسرانه طبق قانون برخورد می شود و تا بازگشت قیمت‌ها به حالت منطقی، بازرسی‌های سرزده از میدان میوه و تره بار و برخورد جدی با متخلفان ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان
  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است