Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@20:08:42 GMT

مناطق پرخطر کرونایی در استان مازندران کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۱۵۱

مناطق پرخطر کرونایی در استان مازندران کدامند؟

سامانه اطلاع‌رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونایی مناطق پرخطر براساس تردد بیماران مبتلا به کرونا در استان مازندران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری آنا و براساس اطلاعات به‌دست آمده از سامانه اطلاع‌رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونایی مناطق پرخطر براساس تردد بیماران مبتلا به کرونا در استان مازندران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرخطرترین شهرستان‌ها براساس بیشترین میزان تردد بیماران کرونایی عبارتند از: آمل، بهشهر، بابل، ساری، بابلسر، نور، نکا و ...

با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف شهر از مردم تقاضا می‌شود تا از خروج غیر‌‌اضطراری از منزل به‌شدت خودداری کرده و در صورت اضطرار، هنگام خروج از منزل، همه الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا را طبق دستور‌العمل‌های وزارت بهداشت رعایت کنند.

محلات ذکر شده مواردی هستند که افراد مبتلا به کرونا در ایام قبل از بستری تردد بیشتری داشته‌اند و از زرد تا قرمز این میزان تردد رو به افزایش است. مردم هنگام مراجعه به این محله‌های پرخطر حتماً موارد بهداشتی را با دقت تمام انجام دهید.

لازم به ذکر است مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه اطلاع‌رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونایی محله‌های پرخطر شهر خود را از لحاظ تردد بیماران کرونایی را مشاهده کنند.

انتهای پیام/ ۴۱۰۵

منبع: آنا

کلیدواژه: بیماران کرونایی تردد بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در محورهای استان از جمله هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر عادی و روان اعلام کرد.

‌وی افزود: از نظر شرایط جوی شاهد مه گرفتگی در محور سوادکوه محدوده گدوک و ارتفاعات کوهستانی هستیم.

کد خبر 6087163

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه