Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در ارتباط ویدئوکنفرانسی با استاندار خراسان شمالی، که در محل کارخانه پاک شیمی اترک شیروان صورت گرفت،  اظهار داشت: تولید همیشه برای کشور ما حائز اهمیت بوده و در شرایط شیوع این ویروس، تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده نیز ارزش مضاعف دارد که خراسان شمالی در این زمینه خوب عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست به تشریح آخرین اقدامات استان در راستای پیشگیری، کنترل و مهار ویروس کرونا پرداخت و گفت: مقابله موثر با این بیماری و مهار نسبی آن در کشور، نشانگر تدابیر ارزشمند مجموعه دولت است که جای قدردانی دارد.

محمدعلی شجاعی افزود: در سفر تیرماه سال گذشته کاروان تدبیر و امید به خراسان شمالی، این استان نشان داد که انسجامی قوی بین مسوولان و مردم این خطه برقرار است که نمونه بارز آن وضعیت سفید استان در بحث اصلاح قیمت سوخت و اغتشاشات پس از آن و نیز مشارکت بالا و کاهش تخلفات انتخاباتی مشهود بود.

وی افزود: پس از سفر هیات دولت به این استان، با کمک و همراهی معاون برنامه ریزی رییس جمهوری توانستیم ۸۰ درصد سهم اعتبارات دولتی را محقق کنیم و ۶۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری موسسات بخش خصوصی را نیز تحقق ببخشیم که طرح های اجرا شده آن در نخستین فرصت مورد بهره برداری یا کلنگ زنی قرار می گیرد.

در این برنامه ویدئوکنفرانسی، رییس جمهوری از آمادگی خراسان شمالی و شرایط آن برای بازگشایی کسب و کارها از تاریخ ۲۳ فروردین ماه جویا شد که استاندار خراسان شمالی در این زمینه گفت: ما یاد گرفته ایم که اگر یک قدم از هر مشکلی جلوتر باشیم مشکل بر ما غلبه نخواهد کرد لذا با تقسیم وظایف بین اجزای حاکمیت و حساب کشی در جلسات مختلف توانستیم شرایط خود را حفظ کنیم.
شجاعی افزود: هرچند از ۲۵ اسفندماه تا اوایل فروردین، شاهد تردد ۳ میلیون مسافر از این استان بودیم که این وضعیت، کنترل ویروس را سخت کرده بود اما این بحث به خوبی مدیریت و از انتشار دامنه آلودگی آن پیشگیری شد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: هم اینک در استان طرح جامع دیگری با عنوان جلوگیری از آثار مخرب ویروس کرونا بر سایر بخش ها با عناوین فوریتی، میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت را با شرح وظایف مشخص آغاز کرده ایم که سعی شده در این مسیر از تمامی داشته های استان استفاده کنیم.
شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین در قالب یک تفاهم نامه سه جانبه با دستگاه های نظارتی، دیوان محاسبات و بازرسی و سپاه با سازمان دهیاری ها از محل اعتبارات دهیاری ها ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی تهیه و به صورت رایگان بین روستاییان استان توزیع شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا  محمدعلی شجاعی خراسان شمالی حسن روحانی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا محمدعلی شجاعی خراسان شمالی حسن روحانی ویروس کرونا محمدعلی شجاعی خراسان شمالی حسن روحانی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری