Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت از خودروی سورن گازسوز ایران خودرو با پیمایش 400کیلومتر در پژوهش‌گاه صنعت نفت بازدید کرد که این خوددرو مورد توجه و استقبال وی قرار گرفت.

اخبار شرکتها؛ ایکوپرس– بیژن نامدار زنگنه در این بازدید با اشاره  به همکاری مشترک این وزارتخانه با شرکت ایران خودرو در توسعه اولین موتور پایه گازسوز EF7 خواستار تولید بیش‌تر خودروها با موتور پایه گاز سوز ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اف.7 با هدف جایگزینی 20 تا 30 میلیون متر‌مکعب گاز طبیعی با بنزین شد.

وی سوخت ملی ایران را گاز طبیعی اعلام و از علاقه وزارت نفت به توسعه موتورهای پایه گازسوز نیمه‌سنگین و سنگین خبر داد و گفت: گاز طبیعی به صورت مایع (LNG) می‌تواند جایگزین مناسبی برای سوخت دیزل در حمل و نقل تجاری باشد.

در ادامه مهدی رجبعلی مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو اظهار کرد: سورن گاز سوز با پیمایش بالا از دو جهت مطلوبیت برای مشتری را بالا برده است.

وی افزود: اول،‌  این خودروها تنها از طریق گاز می‌توانند بیش از 400 کیلومتر پیمایش داشته باشند و عملا تعداد مراجعه رانندگان  به جایگاه‌های توزیع CNG کمتر می‌شود. دوم،‌ مخازن گاز آن در زیر خودرو و در کف کار شده و فضای صندوق آن کاملا در دسترس بوده و باز است.

وزیر نفت روز 14 فروردین ماه در حاشیه امضای قرارداد تجاری‌سازی محصولات میکرو سی‌اچ‌پی در پژوهشگاه صنعت نفت از خودروی سورن گازسوز ایران‌خودرو با پیمایش بالا نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر نفت خودرو گاز بیژن نامدار زنگنه ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت ۸۴۷ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود. جدول فروش خودرو پیکاپ T۸  همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴  نیز از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.   زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است.   جدول فروش خودرو جی۴ 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فراری یک 6 سیلندر شگفت انگیز را معرفی می کند! (+عکس)

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ دو سوم تهرانی‌ها کالابرگی شدند
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • ۲ یافته پیمایش فرهنگی: ارتقا جایگاه خانواده و اعتقادات دینی
  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری