Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ناظری گفت: در طرح پایش پیشگیری از شیوع کرونا ۱۹ هزار و ۷۵۷ واحد صنفی مورد بررسی قرار گرفتند، ۵۴۸ واحد صنفی متخلف در این بررسی با دستور قضایی پلمپ شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردار عبدالرضا ناظری در خصوص پلمپ واحدهای صنفی متخلف در طرح پیشگیری از شیوع کرونا گفت: در راستای پیشگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا، مجموعه ای از محدودیت و به نوعی شیفت‌بندی فعالیت برخی اصناف در قالب واحدهای ضروری و غیرضروری تصمیم سازی و اجرا شد تا با کاهش حجم مراجعات مردمی در اماکن عمومی از زمینه های واگیر این بیماری مهلک کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان مطرح کرد: در این رابطه ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا با هماهنگی مقام قضائی و با همراهی نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صمت طی این طرح از ۱۹ هزار و ۷۵۷ واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در این رابطه تعداد ۵۴۸ واحد صنفی متخلف و غیرضروری به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، پلمب و به تعداد ۴ هزار و ۱۷۵ واحد صنفی نیز تذکر دریافت کرده و از ۱۳۴ واحد صنفی نیز تعهد اخذ شد.

سردار ناظری در پایان خاطرنشان کرد: در کنار طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی های استان، طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف نیز با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا در حال اجرا است، از شهروندان می‌خواهیم ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی قویدل، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحدهای صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی بر اساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و… است تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو ١٣٠٣نفر بوده است که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاورین املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند.

معاون قضائی دادگستری استان کرمان افزود: طی دو سال گذشته و در راستای نظارت واحدهای صنفی املاک و خودرو، با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

کد خبر 6087343

دیگر خبرها

  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت