Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@18:52:18 GMT

برنامه برای طبقه پایین جامعه چیست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۳۱۲

برنامه برای طبقه پایین جامعه چیست

بحران کرونا به صورت جدی به مزدبگیران روزانه و مشاغل غیرپایدار لطمه جدی وارد کرده است. هر‌چند کارمندان و کارگران صنعتی ، شرکت‌های خصوصی و مشاغل تولیدی از این بحران آسیب می‌بینند اما به صورت ویژه بخش زیرین و طبقه پایین آسیب جدی از این بحران خواهند دید. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، بحران کرونا به صورت جدی به مزدبگیران روزانه و مشاغل غیرپایدار لطمه جدی وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر‌چند کارمندان و کارگران صنعتی ، شرکت‌های خصوصی و مشاغل تولیدی از این بحران آسیب می‌بینند اما به صورت ویژه بخش زیرین و طبقه پایین آسیب جدی از این بحران خواهند دید. برای مثال دستفروشان، رانندگان تاکسی، نیروهای خدماتی و مشاغلی از این دست پناه‌و پشتیبانی در این وضعیت نخواهند داشت؛ نگاه اصلی دولت باید به این طبقه باشد. لطمه دیدن این طبقه می‌تواند تبعات اجتماعی و امنیتی برای کشور داشته باشد. تمرکز دولت بر جبران خسارت این گروه‌ها زمینه هرگونه چالش در حوزه‌های اجتماعی را خواهد گرفت. اهتمام به تولید و جلوگیری از رکود می‌تواند در اولویت بعدی برنامه‌ریزی دولت باشد. قبل از آن حل مشکلات معیشتی طبقات پایین، لازم و ضروری به نظر می‌رسد. دولت باید در یک برنامه‌ریزی ویژه و اضطراری ، بر رفع مشکلات این طبقه اهتمام و تمرکز کند.اکنون وقت آن است که نمایندگان و منتخبان دولت در کنار ملت به درمان مشکلات و جبران کمبودها بپردازند. نهادهای مختلف هم باید به کمک دولت بیایند تا افرادی که توانایی کسب درآمد ندارند، از حداقل‌ها برخوردار باشند.

منبع : صبح نو

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی دوشنبه شب در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتی اظهار داشت: با توجه به افزایش بارندگی در چند روز اخیر در استان فارس حجم آب در بالا دست رودخانه مند زیاد است که می‌طلبد اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت بگیرد.

فرماندار دشتی افزود: ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم به جامعه عشایری و دامداران صورت بگیرد.

بحرانی ادامه داد: انتظار داریم مردم از تجمع در اطراف رودخانه‌های فصلی جدا خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همه ادارات عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش کامل باشند.

کد خبر 6062445

دیگر خبرها

  • کوچک‌شدن طبقه متوسط؛ مهم‌ترین تغییر اجتماعی سال ۱۴۰۲
  • رو به سوی بحران؛ چالش‌های بزرگ صداوسیما در جذب مخاطب
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • نابودی ۸ میلیون شغل در انگلیس توسط هوش مصنوعی
  • فیلم/ پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین
  • پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟
  • چرا جوان‌ها از پیرها غمگین‌تر هستند؟
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند