Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@01:41:24 GMT

قرمزترین خبرهای سال 99

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۳۳۰

به گزارش روابط عمومی شهرخبر، یکی از پربازدیدترین اخبار مرتبط با باشگاه پرسپولیس در سال 99 به اعلام کل هزینه‌ای که مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن کالدرون و گل‌محمدی پرداخت کردند، مربوط بود. این مبلغ که معادل 22 میلیارد تومان برآورد شده، بسیار دور از ذهن و انتظار اهالی فوتبال بود.

یکی دیگر از پربازدیدترین و پرتکرارترین اخبار پرسپولیس در شهرخبر به بی‌پاسخ ماندن درخواست قرمزها از فیفا مربوط بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خبر آمده که فیفا علیرغم آرای انضباطی که برای پرسپولیس صادر کرده اما به درخواست پرسپولیس برای تسویه بدهی‌هایش به فرناندو گابریل و سرتن چوک از حساب‌های بلوکه شده این باشگاه پاسخی نمی‌دهد. پرسپولیسی‌ها با توجه به شرایط تحریمی و سخت شدن ارسال پول برای افراد خارجی، این درخواست را از فیفا کرده تا مطالبات این دو نفر از حساب پرسپولیس نزد فیفا پرداخت شود. بی‌پاسخ ماندن در درخواست در شرایطی که قرمزها باید تا 20 فروردین پول گابریل و چوک را پرداخت کنند، پرسپولیسی‌ها را به شدت آزرده کرده است.

اظهار نظر آنتونی استوکس، مهاجم جنجالی پرسپولیس در مورد تمایلش به بازی کردن در اسکاتلند یا انگستان نیز همچون نمکی بود بر زخم پرسپولیس. این خبر نیز جز پربازدیدترین اخبار پرسپولیس در سال جدید بود. استوکس که با قرارداد ۶ ماهه زمستان به پرسپولیس پیوست، ولی بعد از چند بازی از ایران خارج شد. او به دلیل شیوع ویروس کرونا دیگر به ایران برنگشت.

او چند روز پیش در گفتگو با یک رسانه ورزشی اروپایی گفت: دوست دارم به فوتبال اسکاتلند یا انگلیس برگردم. نمی‌دانم فوتبالم در کجا به پایان می‌رسد. صادقانه باید اعتراف کنم دوست دارم برای چهارمین بار به تیم هیبرنین برگردم، ولی این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از هواداران پرسپولیس به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این باشگاه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

انتهای پیام

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اسکاتلند باشگاه پرسپولیس رسانه روابط عمومی ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مقام امنیتی نظامی ایران به طور انحصاری برای Cradle فاش کرده است که ایالات متحده از جمهوری اسلامی خواسته که به اسرائیل اجازه «حمله نمادین» بدهد تا بتواند چهره و آبروی از دست رفته پس از حمله انتقام جویانه ایران را بازگرداند.

وی افزود که تهران این پیشنهاد را که توسط میانجی‌ها ارائه شده بود، «کاملاً رد کرد» و هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به خاک ایران با واکنش قاطع و فوری مواجه خواهد شد.

این پاسخ مستقیماً توسط مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نه وزارت خارجه، به نماینده سوئیس در تهران تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟
  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • درخواست آمریکا از ایران: اجازه بدهید اسرائیل «یک حمله نمادین» انجام دهد + سند
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد