Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:09:15 GMT

موردی از ابتلای کارگران میادین به کرونا نداشتیم

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۳۵۷

موردی از ابتلای کارگران میادین به کرونا نداشتیم

رئیس کمیته سلامت شورای تهران اعلام کرد: خوشبختانه در میان کارگران میادین میوه و تره بار هیچ مورد ابتلای قطعی گزارش نشده است.

به گزارش ایسنا، ناهید خداکرمی با اشاره به بازدید روز گذشته اش از میادین میوه و تره بار با بیان اینکه برای اطمینان از رعایت کلیه اصول بهداشتی و همچنین تشکر از پرسنل و مدیران میادین  میوه و تره‌بار، از چند میدان میوه و تره‌بار بازدید  انجام شده، گفت: خوشبختانه هم مردم از نحوه ارائه خدمات رضایت داشتند و هم تمامی پرسنل با ماسک و دستکش مشغول به فعالیت بوده و اصول ایمنی به صورت کامل رعایت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاهد رعایت اصول بهداشتی در میادین شاید این باشد که کمترین میزان ابتلا به کرونا ویروس در میان کارکنان میادین مشاهده شده است، ادامه داد: متاسفانه تنها یک مورد فوتی در میان کارکنان میادین دیده شده و حدود ۲۰ نفر نیز مشکوک به ابتلا و یا مبتلای قطعی در میان کارکنان گزارش شده که همه قرنطینه خانگی شدند و پس از بهبود به کار بازگشتند.

بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر، وی با بیان اینکه خوشبختانه در میان کارگران میادین نیز هیچ مورد ابتلای قطعی گزارش نشده است گفت: در این مدت میادین میوه و تره‌بار اصلا تعطیلی نداشتند و به صورت مداوم  در حال ارائه خدمات بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویروس کرونا میادین میوه و تره بار شوراي شهر تهران میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 

به گزارش جام جم آنلاین، سعید بَرپَروَشان با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین ماه روز جهانی هموفیلی است، عنوان کرد: در ایران حدود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی داریم، این بیماری یک اختلال خونریزی دهنده است که ۱۳ فاکتور انعقاد خون دارد.

وی ادامه داد: بیماری هموفیلی حدود ۱۷ نوع دارد که در نوع فاکتور‌های این بیماری فاکتور ۸ و ۹ مهم‌ترین فاکتور به شمار می‌آیند.

مدیر کانون هموفیلی ایران به مهم‌ترین عامل موثر در ابتلا به بیماری هموفیلی اشاره کرد و بیان داشت: هموفیلی یک اختلال ژنتیکی نادر است که بر توانایی بدن برای تشکیل لخته خون تأثیر می‌گذارد و منجر به خونریزی بیش‌ازحد می‌شود. این بیماری معمولا ارثی است و از مادر به فرزند منتقل می‌شود.

وی افزود: تامین دسترسی عادلانه به درمان و دارو یکی از مهمترین مطالبات جامعه هموفیلی ایران بخصوص در شهرستان‌های مختلف کشور است.

مدیر کانون هموفیلی ایران به مشکلاتی که بیماران هموفیلی زن با آن مواجه هستند اشاره کرد و گفت: زنان هموفیلی با توجه به داشتن عادت‌های ماهیانه طولانی مدت، بیشتر در معرض خطر هستند و باید بسیار بیشتر مراقب بهداشت شخصی خود باشند.

وی با تاکید بر حمایت از بیماران هموفیلی گفت: سازمان غذا و دارو و دولت باید در برابر این موضوع اثبات مسئولیت کرده و عدالت در توزیع دارو را ایجاد کنند تا بتوان به حل مشکلات بیماران هموفیلی امیدوار شد.

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد