Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در اولین نشست ویژه کنترل و کاهش جمعیت کیفری زندانیان استان خوزستان در فروردین ماه، با ۲۰۰ درخواست جدید مرخصی از سوی زندانیان خوزستان موافقت شد. تاریخ انتشار: 14:42 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۷۴۷ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در اولین نشست ویژه کنترل و کاهش جمعیت کیفری زندانیان استان خوزستان، پرونده ۸۰۰ زندانی متقاضی مرخصی بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با هدف بررسی روند اعطای امتیازات و تأسیسات حقوقی به زندانیان واجد شرایط  با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان، دادستان استان، مدیر کل اداره زندان‌ها و مدیر عامل ستاد دیه خوزستان در محل اداره کل زندان‌های استان برگزار شد، پرونده بیش از ۸۰۰ زندانی متقاضی مرخصی و اعطای امتیازات حقوقی به ویژه استمرار بخشنامه رئیس قوه قضاییه مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این جلسه با مرخصی ۲۰۰ زندانی موافقت شد که با احتساب ۳۴۰۰ فقره مرخصی اسفندماه، این رقم از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون به ۳۶۰۰ نفر رسیده است و بررسی سایر پرونده‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

اعطای مرخصی به بیش از ۱۸۰۸ نفر زندانی در خوزستان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان خوزستان مرخصی زندانیان استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی رسمی خمس از تراکتور

باشگاه تراکتور با درخواست جدایی پاکو خمز موافقت کرد.

به گزارش مشرق، پس از کسب نتیجه دور از انتظار مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، «هوشنگ نصیرزاده» مدیرعامل باشگاه طی جلسه‌ای با سرمربی تیم در تاریخ ۲۵ فروردین ماه در خصوص رفع ایرادات فنی تیم و حضور پرقدرت در ادامه مسابقات گفت‌وگو کرده و مقرر شد آقای خمز به کار خود ادامه داده و در راستای جبران امتیازات از دست رفته و حضور پرقدرت در جام حذفی تلاش دوچندانی انجام دهد.

با این حال، آقای خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است.

باشگاه تراکتور برای خمز و همکارانش در ادامه دوران حرفه‌ای و زندگی شخصی آرزوی موفقیت دارد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • بیانیه تراکتور پس از جدایی خمس
  • جدایی توافقی «پاکو خمز» از تراکتور
  • جدایی رسمی خمس از تراکتور
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند